Separera namn med ett kommatecken.
Har senaste swish/bankid med root: s24 snapdragon, inga problem.
Absolut, vi har tot 3 st Y700, 1 har numera pajat, en andra är på väg o dö.
Kanon, helt missat. Blir ett köp! EDIT: Beställt 5600 sek
En Zenfone 10 256GB, svart säljs, i bra skick utan repor. Uppdaterad till android 15 Finns i Bromma 3500 :-/bud
Edit, hade fel
Finns det nån liknade 8" platta o köpa eller är allt annat skräp?
Edit, fel tråd
När brukar tester dyka upp?
Pixel o samsung ger rejäla rabatter via operatörerna, bara tacka o ta emot
Dök upp på playstore ihop med en del andra uppdateringar
Ny uppdatering till kameran dök upp idag Stor på 1GB
Tycker nog att vanilla 17 är intressant. Om man nu står ut med apples os...
Tveksamt, skruva upp GPU frekvens kostar batteri
Tror Gsmarena spelar i ett delmoment, troligen dödar det batteriet snabbt pga usel GPU prestanda
Tänkte testa en Android eller Google Tv på en mini Pc, nått förslag på vilken version som gäller? Sett att folk kört med Android 13, Lineage med...
Ja, har inte testat alla så lite egen test behövs, måste finnas stöd för RAW 12 bit för video, vanliga bilder vet ej. Jag är ingen fotograf så nån...
Då är det ju riskfritt, om nu stabila versionen har äldre patch.
Mjukvaran använder samma FW och OTA som listas av google på sin sida. Tror du att den kommer nån speciell OTA för er som sitter med en beta?
Stock kamera app saknar stöd så en 3e part kameraapp behövs.
Google Pixel 10 Pro review Pros Premium look and feel, recognizable design. Brightest display in the industry. Magnetic charging coupling and...
Hur vet du att det inte funkar?, Ligger man med en beta så är chansen stor att man åker på en wipe. Oberoende på om man flashar eller väntar på en...
Pixel är tok för dyra för det man får. Enda anledningen till inköp är galet bra deals som finns i samband med lansering, ofta ner till 50% av...
Ja, finns otaliga som uppdaterat pixlar med mjukvaran. Ingen skillnad mot att lägga in mjukvaran via andra metoder. Är inte uppdateringen...
Mitt går ut i oktober, ska säga upp den då
Ja, använde den för lägga in senaste uppdateringen på min Pixel 10a, fungerar perfekt. Programmet laddar ner uppdatering så man behöver bara...
Ni kan ju installera uppdateringen via Pixelflasher, ingen root eller upplåst bootloader behövs. PixelFlasher, a GUI tool for flashing / updating...
Nyfiken med, vad lagrar ni?
Fanns fler apparsom kan nyttja detta: MotionCam, Open Camera, ProShot, Blackmagic Camera Edit, ser jäkla bra ut i videor
How to unlock the Pixel 10 Pro's hidden 12-bit video capabilities Pixel 10 Pro Unlocks a HIDDEN Sensor Feature for Pro Video (12-bit DCG RAW) -...
Ok, då är det rätt ok deal
Vad kostade boxen?
Följde inte Ai Pro med mobilen utan kostnad?
Google bytte GPU leverantör och nya är sämre helt enkelt. Märkligt beslut kan man tycka. De måste ju insett att det skapar badwill
Edit, max 1 GHz, troligen inte på mobiler dock "Hoping a new GPU means the Pixel 10 will be a gaming beast? Prepare to be disappointed Hoping a...
Större minne gör mer på hastigheten än UFS v3/4
https://www.amazon.se/dp/B0CQM8ZVKJ? YES Original Diskmedel 900ml 39,15 -5% extra rabatt. Ingen 10%-are men betydligt billigare än lokala butiker
Rätt märkligt att det upplevs så negativt med skrolla på 10an. Jämför jag med min S24 snapdragon så är skillnaden väldigt liten men ändå märkbar.
https://x.com/GrapheneOS/status/1960792610114511190 [IMG] GrapheneOS @GrapheneOS We've received the Pixel 10 we ordered and have confirmed it...
Man slipper google vilket i sig är ett enormt plus (För mig). Och möjligheterna till personlig anpassning är nästa oändliga
Heliboard, opensource o makalöst bra tangentbord https://github.com/Helium314/HeliBoard HeliBoard | F-Droid - Free and Open Source Android App...