Separera namn med ett kommatecken.
@jnsson såhär låter mina med avstängd sub-bas, 1000kr styck. Volym på ca 35-40% för att inte störa grannarna :)...
nejdå det är inte specifikt för just Argon-subbas. Vilken som helst fungerar!
Du såg höjden på min bild. Tänk dig att djupet på dem är ungefär lika stort som ditt tangentbord är brett.
du kan kolla in baksidan på dem om du går in och klickar på bilderna. här är ett exempel:...
Dessa har ingen separat baskontroll. Den styr du på basen eller med en equalizer i datorn.
minä tiedän!! :) @jnsson inte stora alls men värsta draget! [ATTACH]
haha vi är på hugget idag :P
@jnsson https://www.hifiklubben.se/lagerrensning/?SelectedCategories=Aktiva+h%C3%B6gtalare&sortOrder=priceLow PASSA PÅ!!! JAg har storebror...
Näe jag tror faktiskt att 1000kr är lite för lite. Mina monitorer kostade 1000kr styck och dem var "billiga". Kanske bäst att leta efter vanliga...
Köp studio monitorer istället. Bättre kvalle än "datorhögtalare"!
Jadu hur sjutton ska man lista ut det själv? Dåligt!
yes senare versioner av utvecklingsverktygen kan inte köras på äldre versioner av windows. Det går att hanka sig fram ända tills telefonen i sig...
Har du testat att avinstallera plattan från datorn för att sedan låta den installera sig själv igen?
Jag är riktigt nöjd med min Moto 360 1st Gen. Om du hittar någon är de riktigt prisvärda i dagsläget.
[MEDIA]
Jag läste en artikel som säger att du skall kunna ställa in 3,5,7 dagar osv och det ska då vara tiden som telefonen väntar innan den fryser appen...
Vilken apiversion av fastboot kör du?
kerneln är lagret mellan hårdvaran och mjukvaran. Baserat på vad den får för instruktioner styr den hårdvaran.
Om jag förstått det hela rätt så tillåter den inte apparna att köras i bakgrunden om du inte medvetet startat appen på ett antal dagar. Med andra...
[emoji1]
Han hette ju Harald Blåtand och var dansk.
Det finns en flaska 59 km härifrån, synd att den inte ingår i sortimentet på min närmaste butik :/
Kan du ge några rekommendationer?
Det löser sig säkert [emoji1]
Tyvärr måste någon bli drabbad så vi kan hitta dem :/
Det var kul så länge det varade [emoji24] Suck ja, dem finns tyvärr här med
https://www.bahnhof.se/press/press-releases/2016/01/22/flash-svenska-staten-forbereder-filtrering-av-internet Svenska staten förbereder...
cool, synd att den inte är större. Chewie måste förövrigt vara den sötaste lego-gubben jag sett !
Jag föredrar vanliga modeller om jag ska koppla av men min gudson är inte i den åldern ännu [emoji1] Hur ser falken ut?
Jag byggde ihop ett Lego rymdskepp i julas. Riktigt engagerande [emoji12]
Men han har ju händer som dasslock ju
Aha det är bvb:s tjocka korvfingrar som varit framme
Tapatalk?
Jag byggde det bara. Koden har någon annan gjort, bvb länkade repot en bit bak i tråden!
Aye
Då fick du en bonus istället kan vi säga [emoji1] [emoji1]
@220volt @bvb @jnsson Jag pallade inte fixa certifikat för att bygga installationsprojektet åt er men ni kan få appen zippad rakt av. Den...
eller stängd
@olle.m du kan kolla med de andra användarna på forumet som har en Galaxy Alpha om hur man gör en total ominstallation:...
Om du filtrerar logcat outputen såhär så dyker felet upp på skämen när du återskapar problemet: [ATTACH] F står för fatal och kommer visa fel...