Separera namn med ett kommatecken.
att byta är inte så svårt, finns många videos på youtube som visar steg för steg.. 2000 låter väldigt dyrt för dom få minuter det tar att byta
beroende på vad man får i inbyte kan det eventuellt bli en svart iphone 16 pro 256Gb till salu, vet på fredag kväll isf
hypen kommer på fredag då man kan förboka, butiker brukar ju inte gå ut med info förens nån dag innan
blir ett givet köp framöver när dom kommer ut i butiker
det värsta är ju att när nån höjer priserna brukar dom andra följa med
jag la till min som valigt, precis som man gör med airtags m.m, står ingenstans om nått mobilnummer hos mig iaf
allt går att spåra om man verkligen vill, men vpn gör det lite krångligare och svårare, speciellt om du kör multihop + hög kryptering och en...
kör du utan vpn är din ip adress som en öppen bok, då kan man spåra den direkt till dina enheter, kör du vpn får du en falsk ip adress ut mot...
har 2 såna här små och smidiga , 2 usb-c portar och 47W Amazon.se
helt rätt bara en tidsfråga innan polisen börjar plocka in olagliga scootrar, bättre med en g2/g3 som inte väcker uppmärksamhet, jobbigt att det...
om man vill ha nått som funkar på det mesta så är det enda valet spotify, speciellt om du ska ha det till klockor m.m..
public beta 2 finns ute för dom som vill testa
lägger folk verkligen in betor på sina main devices och sen sitter å klagar på att det laggar och att funktioner inte fungerar tillfredsställande ?
EcoFlow Solpanel 45 Watt funkar fint, men är inte så kraftig så det tar tid att ladda
kommer bli bra det här.. är ju bara public beta 1
om man bara använder usb-a och pallar av att ha en liten extra plupp på powerbanken Köp Powerbank Keep-Alive Device till rätt pris @ electrokit
inte haft några problem med nån app ännu, allt verkar fungera bra
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=K5mZM9nxxY0
la in public på paddan, flyter på fint och inte stött på några problem än under 2 timmars lekande
huva, hoppas verkligen inte detta går igenom, telia kommer förstöra ännu ett bolag
tycker det är svinigt att dom höjde hyran bara för att installera bredband, den avgiften borde vara betald för länge sen
ja blir nog public nästa vecka skulle jag tro
telia har 3 paket att välja på , från 399 - 999kr beroende på vilka ligor han vill se, plus att det ingår massa andra kanaler oxå
bra att dom finns och sätter lite press på övriga aktörer, bensin priser som är 4kr lägre än monopolet som preem har är ju kanon, dessutom visar...
stämmer det att batteritiden bara är typ 2timmar? känns inte som den rätta portabla spelmaskinen att satsa på isf
blir en fello kund jag med nu, tog 80gb för 290:- kändes som en hyffsad deal får hoppas man blir nöjd
varför kan dom inte bara låta folk välja vad dom vill ha vid förta uppstarten så slipper folk ha dubbla uppsättningar av vissa appar
ah okej tack för svar
hur menar dom spara 25gb surf.. om man har 20Gb och inte förbrukar nått har man 40Gb då eller är maxtaket 25Gb?
verkar vara ett utbrett fel på just pixel mobiler, har 2 poalre som har samma fel, har aldrig haft nått sånt på mina android mobiler
den artikeln är ju riktad mot amerikanska köpare, eu har ju inget "handelskrig" mot kina eller indien där mobilerna tillverkas
hur är latensen/pingen på mobilt bredband, flyter onlinespel på bra?
en riktig nyhet är Roborock ZEO One, "Vi presenterar Zeo One: Den ultimata allt-i-en tvätt- och torklösningen som låter dig rulla med...
"Apple has released iOS 18.4 Release Candidate 2 and iPadOS 18.4 Release Candidate 2 to developers for testing. The build number is 22E240"
okej, vet ingen i min omgivning som gör det så trodde inte det var så viktigt
sitter folk och skickar sms fortfarande? trodde alla gått över till appar som redan är krypterade och har mer funktioner
xiaomi har en Second Space funktion, där du kan ha 2 profiler på samma mobil helt separerade ifrån varandra, då kan man låsa upp den profilen man...
LineageOS och GrapheneOS är android men man kan lägga in dom utan att ha gooles appar/service sen sideloadar man appar istället finns några andra...
kommer väll straffa usa mest, dom importerar ju det mesta inom elektronik och teknik..övriga världen lär ju sätta samma taxor på usa
89:- kostade det från början ja, men med tanke på vad du får för 85:- så är det humant i jämförelse mot andra streamingtjänster.. titta bara vad...