Separera namn med ett kommatecken.
Problem löst. Jag testade en annan metod med ett paket istället för pda filen. Funkar kanon. Tack för en bra guide.
Felmeddelande vid rootning. Hello. Testade denkanonfina guiden till att roota min Spica. Utfört alla steg men får upp felmeddelande vid inst av...
Ok. Tack.
Som nybörjare med ny telefon har jag många funderingar. Jag tänker ladda ner AndNav2 och undrar vart jag ska spara programmet och kartorna? Ska...
Testade att dra ner gardinen och det funkade klockrent för mig. Testa att koppla ifrån USB och anslut den igen.
Jag har provat samma utan resultat. Datorn identifierar inte telefonen. Den installeras inte på datorn.
Som rubriken lyder är jag på jakt efter ett nav program typ Garmin eller TomTom som kan funka till Spican. Vill inte använda Google maps för då...
Har nu testat utan framgång. Jag har 3gb musik på minneskortet men det dyker inte upp under meddelandesignaler. Fler tips på hur jag gör?
Funkar klockers!!! Tack för tipsen.
Tack! Lysande. Ska prova mig fram. Tack för två snabba svar.
Jag köpte mig en Spica lur och sitter och leker med den. Undar hur jag byter till en meddelandesignal som inte är standard? Vill gärna ha en...