Separera namn med ett kommatecken.
De har en fysisk knapp (en för mycket) och två kapacitiva knappar. Jag föredrar on-screen buttons som börjar bli de "klassiska" Android-knapparna.
Tyvärr, tycker det är dumt men gör det av vana.
Min var borta i några dagar. Nu finns den där som vanligt.
Långtryck funkar inte för mig :O
Precis så känner jag också.
Paranoid Android, som CM fast bättre ;) Du kan anpassa färgerna i alla appar och PIE-läget (expanded desktop) gillar jag starkt och använder det...
Jag har titanium, tror det blir svårt att återanvända, sitter fast rätt bra. Det ska inte vara några problem att använda något skal utan på, det...
Fick också mitt i dag :) Nöjd än så länge.
Högre poäng i benchmark :D Vet att det inte säger så mycket men det är ändå kul. Borde gå att få upp mot 25 000 med optimeringar och överklockning.
Får 21500 med 3.0 krait. Moles skrev att han skulle fixa i morgon så man kan få över 22k, ser fram emot det. Dirty flashade från senaste 2.99...
Jag tror Rearth Ringke är det.
Batteritiden är väl också bättre? Har inte använt någon annan kernel än stock tidigare men det är bara att flasha zip-filen antar jag.
Hur funkar r68 annars? Flyter det på som stock?
Rekommenderar du franco r68? Vad är nytt i r68? Har inte vågat byta kernel för jag vill inte tappa prestanda.
Jag tycker du borde testa 05feb, färgerna är inte lika uttvättade som de stock (tycker det ser bättre ut ju mer jag använder det). Om du inte...
05 har mycket bättre färger än 03, ser fortfarande lite konstigt ut men det beror nog på att jag är van vid stock.
Vilka är skillnaderna mellan 03 och 31 (och tidigare versioner) förutom färgerna?
03FEB ser förjävlig ut, väldigt blått. Flashar tillbaka 31jan.
Ok, då låter jag väl bli då ;) Men det går väl att flasha tillbaka 31JAN uppdateringen?
Är det bara lägga in uppdateringen eller måste man göra något mer?
Har för mig att det stod nått om 5-10 dagar men är inte helt säker.
9 CAD (canadian dollar) styck och 3 CAD frakt. Köpte ett och det blev 75kr (12 CAD).
http://dbrand.com/submodels/nexus-4/
Testa att lägga in den här gen3 patchen, längst ner i det här inlägget...
Tror jag hittade rätt drivrutiner 5e gången jag försökte ;-) Bra att det löste sig till slut.
Högerklicka på triangeln i enhetshanteraren och tryck på "välj drivrutiner" eller vad det nu står. Välj sedan dess drivrutiner du laddat ner (de...
Ja. Jag rekommenderar CM10 KonstaKANG eller CM10.1 KonstaKANG.
Superuser är för att bestämma vilka appar som får root-tillgångar. Varför lägger du inte in CM10 eller CM10.1? Jag körde CM10 innan min Blade...
Du behöver Clovkworkmod, superuser och Android SDK. Jag använde den guiden när jag rootade min Blade. Kom ihåg att ladda ner senaste...
Hur sitter det runt kanterna? Kan man dra fingret från kan till kant utan att det stör?
Någon som lagt ut sina photo-spheres på Google Maps? Jag har lagt ut 2 stycken :)...
Nexus 4 har inte problem med pinch-to-zoom, att responsen är fördröjd ser jag inte som en nackdel då man slipper råka zooma in när man inte vill...
Nej, jag tror det är samma. Kör med Nova.
Jag har inte fått några repor på framsidan (har aldrig använt skärmskydd), men baksidan :O Fullt med fula små repor. Det är inte Gorilla Glass 2...
Jag tycker det är väldigt bra för att vara stock. Jag kommer upp i ca 4 timmars skärmtid.
Har precis fått en invite. Enlightened eller Resistance??
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=18302233&postcount=18 Denna använde jag, fungerade utmärkt. Se bara till att du har senaste...
Tjena! Jag ska hjälpa min brorsa att roota sin Blade 3,kan någon skriva vilka filer/drivrutiner man behöver och skriva en liten kort guide? Har...
Tack, men det är just det steg jag vill skippa.
Nu blev jag riktigt förbannad.