Separera namn med ett kommatecken.
Jag har också fått nej vid försök av prisgaranti. Samma svar som du fick. Det här mailet fick jag utan att jag hade varit i kontakt med kundtjänst.
Det här var nytt. Hej, vi vill meddela att vi återbetalar dig 20.99 kr för din Amazon.se-beställning xxxxxxxxxxx som innehåller Let's Get Fit...
Köpte en Philips Viva Collection HD3037 Philips Viva Collection HD3037 (Multicooker) Eftersom vår gamla Tefal, som var mycket bra, hade skador...
Tyckte jag var försiktig igår, fick något nekande efter några transaktioner, väntade då ett litet tag, kunde då köra några till. Trodde det skulle...
Sitter fast just nu. Kan inte Gbit mer transaktioner, sas mc säger nej. Varit så sedan igår kväll.
Intresserad
Har några olika hemma, både svart, och vit. Har även en med kartong. Jag kan återkomma lite senare.
Om man tar 24 månaders avbetalning, så blir totalen, 15936 kr.
Jag skall kolla vad jag har hemma. Återkommer
Jag fick 073 med Comviq när jag skaffade mitt Joker abbonemang 1997 eller 1998. Minns att jag var besviken över att inte ha fått ett 070 nummer....
Tittade också på den, men tyckte inte den var så dålig som 1/5. Mitt betyg blev 3/5. Tittade färdigt på filmen.
Underbar timing. Skall bli kul att se hur regeringen hanterar det här.
Dottern har kört på sin poco f2 Pro, där laggar det lite gran, och telefonen blir riktigt varm. På min oneplus 7t Pro fungerade det bättre. På...
Tack för tipset, sitter och tittar nu.
Inge addblocker igång som stör? [ATTACH]
Är det verkligen så? Jag ser både 64 GB LTE och 32 GB Wifi [ATTACH]
Jag ser fortfarande förköp knappen?
Går att förbeställa nu. [ATTACH]
[ATTACH]
Bra pris, dock ej i lager.
Sök efter samsung på Benify. Klicka på en av samsung kampanjerna för att komma till samsungs hemsida. Klicka på raden längst upp på sidan, den...
Samsung Galaxy Tab A8 Wifi i färgen Pink finns att förbeställa för 1300 kr. Leverans 29/8. Köpte en till pojken.
Hej, låt mig fungera ett tag så återkommer jag senare
När väl Curve support tar tag i ditt ärende, och, om dom väl läser och förstår vad du vill, så brukar dom lösa det, men, det kan ta 1 vecka innan...
Jag han få ett kort innan sommaren. Kör det i paralell med CDC. Plutus dras med en del barnsjukdommar, Topup tex fungerar bara under...
Jag blandade tydligen ihop lite termer här. Jag trodde att tidstariff som samma sak som timdebitering. Frågan är dock, vilket lönar sig,...
Jag tycker också det är mycket. Spabadet drar en del, elbilen en del. Frugan gillar AC på sommaren. Värmefillt på vintern. Många bäckar små.
Gud vad svårt det är, funderar på ifall jag skall gå över från rörligt pris till timdebitering. Ligger på 14000 kwh/år, den enda stora...
128gb eller 128MB?
Oki, då är mitt bud, 7500 kr exklusive frakt.
Finns kartong kvar till plattan och tangentbordet? Bjuder 7500 med frakt i så fall.
Hej, söker en platta, Xiaomi Pad 5. Skriv i tråden eller i pm vad ni har att erbjuda och vilket pris ni har tänkt er. Tack på förhand.
Jag skulle fortfarande vilja ha svar på min fråga tidigare i tråden.
Finns kvitto till Quest 2? Kartong? Kan i så fall bjuda 2500 kr med frakt.
Jag tycker att det är ett riktigt bra pris. Hade jag inte redan haft 3 switchar så hade jag vart sugen på att slå till.
500 kr.
Går inte att svara på utan att ha mer information. Vet inte alls prisläget på dessa plattor begagnat, sedan så finns det en hel del olika modelar...
Hej, någon som säljer en ritplatta, från tillverkaren Xp-Pen?
Ändra CSC koden på din S10 till en som stödjer native call recorder, tex thailand CSC kod skall göra det. Läs på för och nackdelar med att ändra...
Bjuder 2000