Separate names with a comma.
Så friskt är inte relativt aktivt? TIL.
Om den inte är där och den startar upp kan det ta tid att få position. Om appen ber om specifikt GPS. Något jag antar Parkster gör. Maps gör...
Här?:
Bingo. Och om ingen använder GPSen tar det, som vi har sagt. Tid innan den får en låsning till tillräckligt många satelliter och därefter ger en...
De använder säkert olika providers. Då får du olika svar. Låter definitivt som Maps använt coarse/gått via mobilnätet och Parkster väntat på GPS...
Vi kan lägga den död genom att du tar en screenshot på din hemskärm, då ser vi om du har GPSen igång.
De kör med sensor fusion som inkluderar mobilnätet, utöver det jnsson skrev. skulle inte förvåna mig om det inkluderade accelerometer/gyroskop för...
Men vad om alla dessa appar som du har gett tillåtelse att samla in platsen i bakgrunden som du säger? Nope det har jag inte. Om man, som app,...
Om du har en app som vill ha uppdateringar 24/7/365 hela tiden skulle du inte ha något batteri kvar. Det tvivlar jag på stort. Det finns andra...
Appen kan fråga systemet om senast kända plats. Denna kan vara gammal och långt borta, i ditt fall 3km. Det är möjligt att appen inte ens får ett...
Om det fungerar i en app så fungerar det från systemet. Då är det i så fall fel på apparna, fråga Parkster? Testa att ta lite bilder och se vad...
Låter som om du inte gett tillåtelse till Parkster och Kameran (vet inte ens om apparna ber om det) att få tillgång till din platsinformation även...
Kör själv enbart en maskin för *arr, nas och plex. Använder själv unRAID och kan ge en tumme upp för det.
Denna var ny. Skulle ringa sambon och det stod bara "Calling". Fick aldrig någon typ av rington. Väntade i ett par minuter och när jag gav upp...
Home Assistant har en egen energy dashboard så du slipper sätta upp den själv. Ser säkert roligare ut när man har mer prylar, har själv nyss satt...
This you? Kek [ATTACH] Men bra att det viktigaste inte skadade sig.
OneCall, så Telia fast i Norge. Ska fortsätta testa imorgon och har skrivit mer i samtalsproblem tråden
Anekdotisk bevisföring men sambon har ringt mig 5-8 gånger i två sessioner idag. Jag har fått samtalet och svarat på alla samtal men de droppas...
Satan så problem jag har med den nya telefonen, säkert inte pga ny telefon utan P7P specifikt. Sambon ringer och varje gång jag svarar så läggs...
Saknar den helt HAN-port? Det ser så ut när jag googlar på produkten. Sidnotis: Tibber Pulse fungerar även om man inte har Tibber som...
Skärmen ser ut att sitta precis i mitten men mitt ersättningsexemplar har fortfarande samma obehagliga känsla vid övergången. Kanske bara jag...
Min operatör har inte ens 5G och jag förlorade ett samtal idag (det ringde aldrig i telefonen)
Där blev jag drabbad av samtalsbuggen. VoLTE off ViWiFi off 4G (OneCall, Telia Norge) Fysiskt simkort, ett esim på samma nummer är på en P6Pro...
Lustigt. Jag vet att jag själv satte på wifi calling men jag kan inte minnas att jag satt på VoLTE. Har kunnat ringa sambon tidigare men kunde...
QoS är väl ett kärt namn som vissa routers har. [ATTACH]
5h SOT och det har gått från 100% till 39%. Kanske ett samtal, annars bara reddit, surf och discord. Någon enstaka bild. Mestadels wifi....
Telia och deras dotterbolag OneCall stöder inte 5G på P7Pro i Norge även om dem säljer den. Tog över en timme att få ett riktigt svar, det...
Svårt att sitta men är nog enbart pga det gigantiska blåmärket som blivit större. Verkar gått bra annars. Så sjukt klumpigt. Äldste sonen har...
Öppna en bild, Edit, Tools. Så borde de finnas där. Dubbelkolla så du inte har en uppdatering till kameran på Play, det hade jag.
Använt den en del idag. Mestadels surfing. 1440p och 120Hz, ingen 5G.[ATTACH]
Ramlade ned trappen förut. Helvete vad ont det gör i kroppen Edit: Blåmärke som är helt svart och stötte än en tennisboll på rumpan. Kul
Om du redan backupar saker till Google kan du svara ja när du får frågan om du vill återställa från en annan telefon när du sätter upp din nya...
Tog 30 minuter med chatt att få igång ett reklamationsärende med advanced replacement, dvs jag får en ny telefon innan jag behöver skicka in den...
Tack. Märkte det aldrig igår men under 6h har det hänt 5-6 gånger. Helt sjukt irriterande. Aja, är i chatten med supporten för att byta enheten.
Behöver inte skaka den så mycket för att höra mekaniken. Kan förstå folks oro på något som ändå kostar 10k. Skakar ungens mjölkersättning...
Ni med gesture navigation. Har ni upplevt att den navigerar själv? Mer specifikt att den byter till föregående app utan att ni gör något.
Du fick mig att skaka min telefon. Vad fan, den skramlar.
Trodde först det var något med pixelbudsen men nu skedde det med discord och Chrome. En bugg där telefonen själv trycker bakåt och byter till...
Tveksamt om jag ska vara ärlig. Men jag har själv aldrig haft problem med fingeravtrycksensorn på P6 Pro. Det enda uppenbara jag har känt än så...
[ATTACH]