Separera namn med ett kommatecken.
Någon som provat på Clicks, Clicks Keyboard case: transform your phone with buttons Har funnits ute för iPhone 14-16 ett tag och är nu på väg...
Lite sugen på att skaffa RAZR 40 nu när de säljer ut den för drygt 3000. Men frågan är om det blir för mycket öppnande när den yttre skärmen är så...
Tänkte det skulle vara intressant att se hur ni planerar att spela framöver när Stadia stänger ner? Själv funderar jag fortfarande, men blir...
På reddit är det väldigt negativa känslor kring Stadia på senare tid. Och här på forumet känns det väldigt lugnt i Stadia-delen. Så jag undrar hur...
Det pågår en kickstarter just nu för Bangle.js 2. Jag tycker den verkar intressant så jag har backat den. Bangle.js 2: The Open Smart Watch Det...
Outriders demot finns ute sen några dagar till alla format förutom Stadia, vilket ju är lite trist. Men jag passade på att testa Geforce NOW för...
Jag hade lite tråkigt i helgen så jag skapade en liten webbtjänst där man kan skicka in sin Stadia-speltid och få ut en sorterad lista och ett par...
Är det fler än jag som inte kommer någonstans i Risk of rain 2? Eller jag lyckades komma till nivå tre en gång men efter det har jag inte ens...
[ATTACH] Tänkte vi kunde ha en tråd om Bomberman där man kan skryta om sina vinster :) Det går naturligtvis bra att diskutera om spelet också.
Den 16 juni är det alltså dags för The Elder Scrolls Online till Stadia. Det blir gratis för de som har Pro, inklusive Morrowind kapitlet. Det...
Vet inte om detta diskuteras i en annan tråd, men tycker det kan vara värt att få lite mer uppmärksamhet i så fall :) Det är en person som gjort...
Det har varit typ en miljon trådar på reddit om folk tänker fortsätta med Stadia Pro eller säga upp det. Men jag är nyfiken på hur folk här tänker...
Jag tänkte att vi alla har ju Destiny 2, så en tråd om det vore inte fel. Jag har aldrig spelat det förut men det är kul så här långt så det lär...
Säljer tre stycken Moto Mods som passar till Moto Z-serien (inkl Z2 och Z3). Moto Gamepad - perfekt om man vill spela på mobilen med bra...
Nästa vecka kommer Jolla släppa (? "introduce support") Sailfish OS 3 för XA2 mobilerna från Sony. Vanliga XA2 listas tillsammans med Ultra och...
Det verkar ju inte som att Z3 kommer till Sverige då funderar på att skaffa Z2 Force (om jag alls ska fortsätta med Z-serien). Någon som har...
Sedan senaste uppdateringen, jag installerade den igår, så kraschar Whatsapp så fort jag försöker starta den. Provade först resta cache, sen...
Z3 Play är nu officiellt uppvisad: Motorola presenterar Z3 Play: AMOLED, 18:9 och dubbla bakre kameror - Swedroid 156.5 x 76.5 x 6.8 mm 18:9...
Någon som skaffat Xperia XA2? Är lite sugen på den på grund av batteritiden och att Sailfish kommer släppas till den. Dock är jag lite tveksam...
Råkade köpa en dator med Windows 10 S på Black friday på grund av felaktig information på butikens sida. Är det någon som vet hur mycket det...
Motorola har gått ut med information om vilka modeller som kommer få Android 8 Oreo och Moto Z och Z Play är inkluderade....
Tänkte tipsa om att mobil.se söker testpiloter för Honor 9. De har bara 3 stycken så chansen är väl inte så stor. Man ska skriva vad man tycker om...
Igår tröttnade jag på att min Honor 5X kändes slö och ibland hamnade i riktiga låsningar under ganska lång tid när man skulle växla mellan olika...
Blev glad idag när jag såg nyheten att Sailfish OS kommer till Sonys mobiler. https://swedroid.se/jolla-slapper-sailfish-os-sony-xperia-x/ Gillar...
GSMArena har även lagt upp en recension för Xperia XA. http://www.gsmarena.com/sony_xperia_xa-review-1454.php Har inte lusläst hela men de säger...
Gsmarena har lagt upp en recension: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_x_performance-review-1451.php
Någon som har erfarenhet av Sony Xperia M5? Hur är batteritiden? Ser ut att vara en rätt bra modell till vettigt pris. Men det kanske är bättre...
Blackberrys första Androidmobil, Priv, är bekräftad och de har visat bilder men inte specifikationer. [IMG] Men ryktena säger följande (från...
Är ni som jag lite nyfikna på det nya operativsystemet Firefox OS så kan man flasha det på sin Desire HD....
Igår slutade min AT300 att fungera. Den fungerade utan problem, sen jag la bort den en stund och när jag skulle starta den igen så hände inget...
Sony har släppt en ROM så man kan prova Firefox OS på Xperia E. Dock verkar inte så mycket fungera så bra: - Ingen radio (mobil, wlan och...
Något som vet när active kommer släppas och hur mycket den kommer kosta? När jag kollar via Prisjakt så finns bara Mobilgiganten och där...
Min sambo är ute efter en ny mobil. Pris runt 2000-2500 kr. Hon har tittat lite på Samsung Galaxy 3 och tycker den verkar bra (hon gillar...
Någon som skaffat The Sims 3 till sin Android? Det finns ju att köpa på PlayNow nu för X10. Det ser ganska snyggt ut på bilderna som man kan se där.