Separera namn med ett kommatecken.
Stort tack för Magneto-tipset, Rebecka. Det ser perfekt ut.
Jodå, det var en Note 4 som komplett.se skickat mig. Och det står "Approved for Nordic operators" på kartongen, så det lär ju vara rätt model....
Tack för input. Märkligt att de skickar en telefon som de hävdar att de inte får in förrän 2 november, då. Nåväl, jag återkommer när jag fått...
Ja, jag slogs av samma tanke precis efter att jag skrivit mitt inlägg. Att den kommer tidigt skulle ju kunna betyda att det är någon sorts...
Jag beställde min (svarta) Note 4 från komplett.se första dagen som det gick att beställa. Då var leveransdatumet 7 oktober, vilket sedan har...
Den här uppdateringen har äntligen fixat ett litet men irriterande problem: nu kommer S Planner ihåg sina inställningar efter en reboot. Förut har...
Jag köpte det här: http://www.ebay.com/itm/Neoprene-Armband-Case-for-Samsung-Galaxy-Note-2-GT-N7100-/251158829766?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160...
Tack!
Nej, några sådana hänger jag inte på.
När jag försöker uppgradera via Kies från den första (tillbakadragna) versionen av 2.3.3 till den nysläppta, så stannar firmware-uppgraderingen...