Separera namn med ett kommatecken.
Okej, tack för svaret. :p
Skulle vilja veta om en HTC billaddare fungerar med SGS2?
Förstår nu. :p Tack för alla svar, känner mig lite dum nu när man fått veta hur det fungerar, haha. :d
Hmm, nu drar Android OS 50% :S Men Display drar bara 26% nu.
Fick min SGS2 för ungefär en vecka sen, och jag kollade för en dag sen, och såg att Display och Android OS drog fruktansvärt mycket batteri, vad...
Har läst att Incredible S når 35 meter och att Desire HD räcker 25 meter genom betongväggar, men hur långt når Desire S? :eek: Har en Netgear...
Kollade på prisjakt, man kan få den billigaste O2X för 3790kr. Kommer inte köpa från phonecenter :>. Den är ju sneppet billigare, men om man får...
Har kollat runt lite, ganska säker på att det blir en SGS2 men är lite orolig över batteri tiden. En del verkar ha problem med det. :S
Skärmen blir väl inte sämre för att man sätter på ett displayskydd? o_O Bra om man vill hålla bort repor etc.
Vilken ska jag köpa, det tippar mot en SGS2 men är inte helt säker än. Vilken är mest prisvärd? Finns det problem med WiFi på nån, lär använda det...
Vars köpte du den, vilken butik? :eek:
Så det var så simpelt, tackar. :D
Tjena, hur kan man se att man använder Wi-Fi och inte Mobil Surf? Lite onödigt att använda det när man är hemma eller någonstans där det finns...
Måste man roota mobilen för att kunna använda CM7?