Separera namn med ett kommatecken.
användning av-paypal-med-google-pay-på-android Funkar bara på YouTube och Google Playstore inte som betal alternativ med appen i affärer som det...
Original vad? Och varför skulle jag vilja köra med skal när skins är så mycket tunnare och ger mig det skydd som jag behöver med mitt användar...
Nu när PostMord har blivit så petiga med all tull och moms så känns det rätt otrevligt att beställa från dbrand. Sist gång så fick jag betala mer...
94.191.1xx.18x.mobile.tre.se Har det nog redan eller vad menar du?
Helt ärligt så är vilken BT trådlöst headset bättre än dom som hänger med ljudkvalitets mässigt. Annars får du ju köra en USBC till 3,5mm dångel...
WiFi Samtal har alltid funkat fint för mig. Men har nog alltid haft telefoner som 3 supportar så sett. Allti gick igenom och jag fick tillochmed...
Just 7k är en svår gräns fick jag erfara själv. För prestanda och utseende skillnaderna upp till 9k är enorma speciellt vid en tunn och lätt...
Asså jag fick ta igen mig en minut efter s08e03 avsnittet för det var så sjukt bra gjort. Tårar bara rann vid vissa delar men inte så mycket för...
Apple Pen (Gen 1) med kvitto, Laddad max 3ggr - 600kr eller bud [ATTACH] Logitech Slim Combo iPad Pro 12,9" med kvitto (2018/04)- 600kr eller bud...
Dom verkar schyssta med test perioden iallafall. 14 dagar självklar öppet köp och får montera upp på husfasaden och använda under test perioden....
Oj då! Detta kommer införskaffas på en gång kan jag säga. Lite tveksam till extra antennen bara för tror jag maxxar band 20 4g i vilket fall som...
Som vanligt även problemen med att Snapdragon varianterna inte använder rätt band kombinationer för hastighet, så du får räkna med någt sämmre...
Det tråkiga i allt det här är att tillverkare kommer ha ännu mer skäl till att låsa bootloaders och stoppa custom roms. När en tillverkare inte...
VOGUE-L29D 9.1.0.140(C431E4R2P2)_Firmware_9.0.0_r3_EMUI9.1.0_05015THE(Support.HalabTech.Com) | Halab Tech Support 140 c431 för er som är otåliga...
Gen 1.
Om du kan bumpa upp priset lite så hade jag nog väntat på OnePlus 7 pro eller vanliga. Pro lär ju få en rätt trevlig skärm :)
Plattan är såld men alla tillbehör finns kvar. Tangentbord 700:- Skal 400:- Apple pen 700:-
Kör till 21.00 ikväll men kan redan nu säga att jag inte kommer släppa paketet för under 7000:- Plattan kan jag släppa löst för 6000:- plus frakt...
Noterat. Tänker att jag kör till Måndag kväll då posten inte går föränn på Tisdag ändå :)
Menar du någon Kina kopia som ser ut som en iPhone 7?
Uppdaterade första inlägg med bilder och info. Noterat. Noterat
Grå och i absoluta topp skick. Skärmskydd sen dga ett. Olåst med kvitto och original förpackning. Köpt 2017-08-28 hos 3.se. Har även Apple Pencil...
Tack alla fina för era tips. Blev en Huawei MateBook 13, Core i7/SSD 512 GB/Nvidia MX150 laptop 13"e; (grå) - Bärbar dator Kändes som om det...
Vilken mer specifikt? :D
Jag trodde det skulle räcka fint med min grymt uppskattade Apple iPad pro till mina studier men tydligen så är PC ett måste. Håller på o kollar...
?
Köp Mocolo UV Tempered Glass Huawei P30 Pro Clear online Ska va samma som ovan.
Jag tror videon ovan bara tar bort limmet som är på Shatter skyddet. Se det som 3 lager. Glas - Plast - Lim. Det är så klart bättre att ta bort...
@thiger Finns oftast en film under glaset (Shatter Protection). Den går o ta loss så du har en ren glasskiva och jobba med. Det dumma är att tar...
Huawei P30 Pro gets AR Measurement tool Ny uppdatering på g. Undra om den lägger till mer grejer förutom detta.
Klistrad direkt! Tack för en väldigt bra guide!
Har du lagt till fingrar efter att du har aktiverat BankID med fingeravtryck så känner den av en förändring i säkerheten och måste då åter...
Settings -> Battery[IMG]
2h telefon. 6h musik. Där knäckte p30 pro min förra Xs Max. Så sjukt härlig batteri tid och räcker lätt 2 dagar för mig med bt på hela tiden för...
Grylle köpte en iPhone SE av mig. Allt gick smidigt och trevlig kommunikation. Missade att den var operatörslåst men jag låste upp den direkt :)...
Kvitto hänger med paketet ifall det är från p30 kampanjen, ingram micro mobility.
Hämtade min idag och gav till min son. Han blev super glad. Riktigt snygg klocka. 22mm band passar perfekt till den.
Clear Gloss skin med kamera delen i samma stil. 106:- inkl frakt stycket. Så nära naket man kan köra.[IMG]
Jag gjorde det. Gick från s10+. Första dagarna var det som i vanlig Samsung ordning helt ok batteritid. Men sen börjar den sakteliga bara bli...
Har du något skärmskydd på? Hört att vissa skärmskydd är för heltäckande så om den täcker hela vägen upp så täcker kanten av skärmskyddet närhets...