Separera namn med ett kommatecken.
Min s8a...
Såhär ser min skärm ut...
Okok.. Då hjälpte uppdateringen inte min display isf..
Har inte NEE har AQDD..
Hoppas jag får den snart jag med så jag kan se om det hjälper mig.. Har du för operatör? Ser att du har rosa tint på högra sidan med dock.
Kan tillägga att jag är extremt känslig när det gäller att se sånt här på displayer. Den rosa tinten på höger sida är precis som du säger olika...
Tror uppdateringen kan hjälpa på ett exemplar där den rosa tint är över hela displayen. Men inte som för mig med lite här o där.. tyvärr
Jag upplever rosa tint på displayen upptill o längst hela höger sida där edgen börjar. Någon annan med samma skit?
Någon som fått leverans från jetpak än?
Alla ni som fått den skickad har ni valt express frakt alternativet?
Ni som fått den skickad viken färg hade ni beställt?
100
Säljer min 3ds första generationen. Följer med 2st spel Ridge Racer och Mario Tennis. Följer med en Circle pad pro laddningens docka och...
Sänker priset till 1150kr inkl frakten.
Säljer min xbox one 500gb med hdmi kabel, strömkablar och en dosa. Vill ha 1300kr inlk frakten eller bud
Nopp inga spel har köpt allt digitalt
Säljer både min ps4 & mitt xbox one. Både har 500gb hdd och båda är kompletta med standard tillbehören. Till xbox one följer det med en 1tb usb3...
Vart bor du?
Har båda att sälja
Hej! Vill köpa en mobil runt 1000 lappen till pojken här hemma. Skriv vad ni har att erbjuda. / Christoffer
Säljer nu min xbox one 500gb. Eftersom jag köpt xbox one s. Komplett med alla tillbehör som följde med plus 1 tb extern hdd. 1800kr tänkte jag...
Ok låter kanon då är jag intresserad av en
Tja. Kan du tänka dig att skicka?
Bilder? Och kan du tänka dig att skicka?
800kr
Säljer min ps4 500gb med en dosa nästan ny. Sitter ett vit Carbon skin på. 2350kr inkl frakten
Säljer min gear vr i bra skick. 500kr inkl frakt
Vill köpa en 3ds eller 3ds xl. :)
Kollat upp frakten på skärmen?
Samsung level 200kr inkl frakten? Vilken färg har dom?
Haha sant sorry :) Gör det är intressead iaf :)
Vad skulle skärmen kosta att skicka?
Bilder?
Kan vara intressant ska fundera lite
Jag har en som är i super fint skick förut en liten stött skada på höger sida av ramen. Repfri display har haft temperd glass på sen dag ett....
Skick? Och hur mkt lägger du i mellan?
Hej vill byta min nexus 6p 32gb silver mot samsung galaxy s6 edge, Samsung galaxy s7 - s7 edge eller mot iPhone 6 - 6s. Telefon är i super skick...
Bilder på klockan?
Intresserad av skalet i mitten. 50kr?
Ljudet ligger efter typ 0.5-1 sekund när jag kollar på Youtube... Någon som vet hur man fixar det?