Separera namn med ett kommatecken.
Sunemangs: Tack! Lejonel: Jo tanken har naturligtvis slagit mig, men tänkte helst slippa leta batteri där, har nog med annat :)
Jo jag har tänkt på den, men vill kunna fortsätta att använda mitt skal...
Jag åker på måndag till Tokyo och har insett att jag skulle behöva ett extra batteri till min Sgs2, då jag lär fota en del och dagarna generellt...
Är inte launchern bara gjord för SGS?
Hur löser man problemet att flera ikoner inte fungerar till SGS2, på grund av att aktivitetsnamnet skiljer sig på samsungs egna appar? På...
Hur löser jag att ikonpacket till LP fungerar dåligt på SGS2 pga annat aktivitetsnamn på tex meddelande och kontakter? Egentligen undrar jag...
Lånar tråden för liknande fråga: Började använda min SGS2 igår ordentligt för första gången. Batteritiden har väl varit sådär, höll nästan hela...
Ja, jag såg den igår. Blir nog bra det här, beställer telefonen idag då den kommit i lager. :)
Synd att frakt+faktura kostar lika mycket som displayskyddet, men så länge det är bättre än Inv.Shield som fortfarande är dyrare är jag nöjd....
Kan någon rekommendera ett displayskydd som inte är så gummiaktigt, och som går att köpa i Sverige?
Om jag nu inte ändrar mig i sista stund och hittar någon webbshop med telefonen i lager så kommer jag byta till en GS2, från en buggig Samsung...
Det är i alla fall något, tack.
Finns det inte någon form av sortering?
Jag funderar starkt på att köpa min första android, en GS2. Jag känner dock att jag nog kommer att behöver byta till LPP, för några htc liknande...