Separera namn med ett kommatecken.
Läst det får testa fler i butik. Har iof läst tester om att det saknas bas vilket ju stämmer till hundra procent. Men de låter inte defekta på...
Galet vad det fluktuerar. Rätt nöjd med min men fascinerande att den har Dolby Atmos. Men jag har aldrig hört en telefon med sämre ljud. Vad krävs...
Android 15 kom igår. Ser ingen skillnad ännu men är inte någon advanced user direkt
Finns två inställningar en för optimerad laddning och en för 80 % för min edge 50. 80 % är borderline för en dags bruk men är väl bra köra hängsle...
De har bättre kameror, chipset etc givetvis men skillnaden blir ju mindre och mindre. Man borde alltså inte vilja betala priserna för...
Är väl mer än ett decennium sen det gjorde någon större skillnad. Edge 50 fungerar fint så här långt. Måste bara få bort att man trycker bort...
Fick hem min igår. Lagom format och bra designad baksida. Följer med ett skal men behövs egentligen inte. Rätt konstigt ändå att de flesta...
Trist motorola håller på så. Vet inte varför de måste spamma så många modeller. Samsung A55 och oneplus nord 4 har krypit närmare i pris under...
Blev en edge 50 för 3290. Var inne på a55 innan men insåg den tegelsten går inte hålla i. Har ändå stora labbar. Apropå uppdateringen hört så...
Ska väl va på 6,5A för att det ska fungera optimalt. Får inte va högre men är det lägre lär man ju tappa effekt. Hittade Motorolas egna så den bör...
Tack. Hur fungerar det med laddare. Fungerar vilken 68W som helst eller har de på något sätt låst det till deras egna laddare?
proshop har fortfarande några kvar. har fösökt googla vilka bluetooth codecs som stöds om det stödjer ldac eller det andra på l men det är banne...
Ja gratis med nytt om man nyttjar returrätten. Behövs väl inte rekommenderas man roterar ju runt på alla nya inom ett års tid kan jag tänka mig?...
A55 har ingen plastram. Har lika mycket metall som flaggskeppsmobilerna finns ingen plast. Snarare tvärtom för bastant lite tegelsten över...
Beställt en a55 med Samsungs flip fodral. Funderar på skärmskydd ska man gå för de i glas eller plast för bäst bekvämlighet och minst påverkan på...
Intresserad av att köpa en A55. Verkar va en efterföljare på gång eller det är allmän prissänkning på den? Har en Samsung galaxy watch 6 annars...
Fick hem en watch 6 i samband med samsung galaxy surfplatteköp. Sitter på en xiaomi redmi note 10. Har inga aviseringar för gmail vad det verkar...
Är väl knappast dubbelt så bra som quest 2 så det går väl aldrig argumentera för bang for buck men överlag är jag imponerad. Lite synd man inte...
Jag abonnerar på apple music men på senare år har min lösenordsbank h huvudet blivit fullt och just mitt apple lösenord lyckas jag aldrig någonsin...
Självfallet frågan är om de har något seal innanför som skyddar elektroniken eller. Om den delen som sprinten sitter på sitter utanför så att säga.
Verkar som bakstycket spricker även med läderarmbandet? Har två små minimala sprickor på ena sidan. Har ingen betydelse så länge det inte bli...
Går det få in den nya 5.1.1 uppdateringen till moto 360 utan att ha fått den till moto X 2014?
Jo reboot fixade det vad det verkar.
Har något strul. Den är inställd på att släcka ner efter 30 sekunder men den vägrar i sten? Jag kan släcka ner den manuellt genom att trycka på...
Jag tror inte det existerar bra skärmskydd om du menar de här plastfilmerna. TPUskal som sticker upp lite på kanterna räcker inte det som skydd?...
Får kolla det tack för tipset
Någon som har några tips. Känns otroligt omständligt behöva gå in i tre menyer för att få fram radera knapp för varenda en.
Jag har då inget strul med mitt Tele 2 4G.
Lite nyfiken på vad folk kör med. Fått hem ett par TPU skal. Ett Cimo X-line samt ett annat rent omönstrat svart TPU skal. Olika tillverkare men...
Tja de ska ju tåla det :). En allmän fråga hur fasen vet moton om när jag cyklar? Kollade på fit och den hade på något vis listat ut att jag var...
Skaffa en moto 360 smartklocka ;)
Någon här som har richface digital urtavlan? Jag får inte fram någon kontrollpanel på den någonstans. Jag har en annan av hans gratisversioner och...
Hämtade ut min Moto 360 idag. Hoppas armbandet mjukar upp sig luktar gott undrar vad det är besprutat med för impregneringsmedel men kunde sitta...
Varför duscha med den? Är du en sådan där adrenalinsökare :D
Sabbar det där vattentätheten så måste man ju reklamera. Hämtar förhoppningsvis ut min i morgon :) Vad är det för "adapter" som motverkar sprickor?
lollipop är det 5.0? Fick just hem min moto X det enda jag kan hitta att klaga på är det vanliga. 16 gb är verkligen borderline och batteritiden...
Min tappade kontakten med tele2s nät titt som tätt de sista månaderna. Tappade den i går sitter med en ny telefon nu. Mycket nyfiken på om det är...
Blir mest inomhus. Blev med en 10.1 Note 2014 edition får se hur det fungerar.
I dagsläget lutar det åt en Samsung Galaxy Note 10.1 2014 edition. Hoppas få tag på en för 3 papp då är den månne prisvärd? Har en Note 2 så jag...