Separera namn med ett kommatecken.
Intresserad av att byta mot en Nexus 7 2013 plus pengar emellan? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Slänger upp plattan på tradera runt 20:00 ikväll om ingen lämnat intresse
Motala, Östergötland Sent from my HTC One X using Tapatalk
Tackar, lägger budet på minnet. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Plattan finns nu på tradera, in och buda gott folk! ;) http://www.tradera.com/nexus-7-16gb-wifi-2013-gen2-auktion_342555_198355277
Inget nytt om Spotify? Sent from my HTC One X using Tapatalk
finns den kvar?
Är en nexus 7 2013 av intresse?
Jag hade mail kontakt med kundtjänst också men då sa dom nej och att det är lika för alla...... :/ Sent from my HTC One X using Tapatalk
Hur? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Nes emulator finns på Google play Sent from my HTC One X using Tapatalk
Laddar hem nes emulator och slänger in spelen om du har Några. Tror pirate Bay är full med dom? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Kameran skulle väl bli bättre samt mindre förbättringar va? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Tack för tipset Lidback!! :)
haha, dom gav upp
sidan går gaalet segt, måste vara sjukt många som är där nu... ;)
Det jag gjort?
Det går ju inte att lägga varorna i kundvagnen?
Samma här, inga problem sen 4.4
Nu funkar den... det var audioflex kabeln som var trasig. Det konstiga var att inne i telefonen var kabeln helt av? hur kommer det sig? :) Men...
Använder själv en sådan och kör alltid med min onex som GPS när jag åker någonstans där jag inte riktigt hittar. Funkar otroligt bra!
Jag sålde av 2st för ca 1 månad sedan på tradera... Dom gick för mellan 6-700:- st... Folk betalar väldigt mycket där... :)
Jag avstår Sent from my HTC One X using Tapatalk
Kan du tänka dig att skicka? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Check, är det hdmi på? Ser inte på bilden via telefonen Sent from my HTC One X using Tapatalk
Är det hdmi? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Klarar den 1080p filmer? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Jaa, ska du ändå gå så är det ju dumt att sälja... Inte sant? Haha Sent from my HTC One X using Tapatalk
Gjorde det igår, ska se om det blir någon skillnad. Återkommer Sent from my HTC One X using Tapatalk
Hur gör man det? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Pris? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Köpt... lås tråd
Bild? Sent from my HTC One X using Tapatalk
fick min förut idag och har bara hunnit små kolla lite... Hittar däremot inga större ändringar? Hinta mig!! :D
Inte 4.4? :( Sent from my HTC One X using Tapatalk
Fick hem mitt cover igår. Väntat i typ 3 månader men det kom fram iaf. Sitter faktiskt bra på plattan, inte glappt och jävligt som jag trodde....
Haha, om jag glömmer att påminna dig så får du säga till. Expert på att glömma. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ok, då kvarstår mitt bud då så får du en snabb lösning Sent from my HTC One X using Tapatalk
Killen som buda 110:-? Sent from my HTC One X using Tapatalk