Separera namn med ett kommatecken.
Då min gamla trotjänare Ninebot Segway ES1 rasade och jag varit väldigt nöjd med den lämnade jag in den till reparation. Dock skulle det inte bli...
Alla rum i mitt hus har en märkligt kontakt för taklampor: [ATTACH] Jag skulle vilja sätta lampor i varje rum, men har inte stiftproppar så att...
Denna telefon bygger inte själv på Android, det närmaste Android den kommer är att den kan ringa till och bli uppringd av Android-telefoner via...
Jag fick ett email med rubriken "Aktuella ämnen - Swedroid Forum (from Swedroid forum - Nordens största Android-community)". Utskicket måste...
Jag har en app som periodiskt går ut och hämtar data från en websida för att uppdatera information i en widget. Användaren kan själv välja om...
Är det bara jag som haft problem med SEBs internetbank den senaste veckan? Jag kan logga in och jag kan klicka på att en e-faktura skall betalas,...
Hej! Idag tycks google ha spexat till det lite. Är det någon som testat deras skattkarta? Exempel på länk:...
Hej! Finns det någon som vet vad denna bestick-modell heter: [IMG] Besticken är märkta "NILSJOHAN stainless" och kniven är ca 2 dm lång...
Jag använder en mobiltelefon som gps-tracker för min bil, en närmare beskrivning finns i den här tråden:...
För ett par veckor sedan släppte jag den här appen på google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.poolhem.halttimer Dock...
Hej! Jag har en x10 mini som inte uppför sig riktigt som jag vill. Då telefonen är avslagen och jag sätter den på laddning slås den inte på. I...
Jag såg att Telenor fixat en app för att ladda deras kontantkort, kul initiativ! Dock blev jag lite tveksam när jag såg vilka rättigheter appen...
Då man börjar ladda en avslagen mobil fortsätter den naturligtvis vara avslagen. Finns det någon möjlighet att få finessen att mobilen automatiskt...
Hej! Jag har tröttnat på ett webhotell som inte kan skilja spam från riktiga mail. I min inkorg hamnar det drösvis med spam men riktiga mail...
Häromdagen köpte jag ett nytt batteri till min trogna gamla HTC G1 vars batteri blivit slutkört efter drygt 1.5 års användning. Nu slår det mig...
Hej! Jag skulle vilja skriva en Makefile som bygger min applikation från källkod till .apk-fil. Dock saknar jag vana vid java och framför allt...
Totalt off topic, men någonstans måste jag få skriva av mig min ilska... Idag kom det mail om att FS-data har bytt mail-server, min bror har...
Här har vi en företagsam kille som kommer på vart man kan ringa om man behöver matte-hjälp: http://wimp.com/kidmath/ :D m v h Henrik
Det har varit lite klent med diskussioner under den här rubriken på sistone. Beror det på att G1 är helt problemfri eller har alla gamla G1-ägare...
Denna guide beskriver hur man kan använda en Android mobil som ett USB-modem till en dator som kör Linux. Exemplet gäller Slackware Linux 12.2,...
Finns det någon som vet hur man på bästa vis får sina applikationer att installeras på SD-kortet? Jag har provat med Cyanogen, men är inte nöjd...