Separera namn med ett kommatecken.
Dom flesta androider buggar lite med BT. Sätt in hörlursdongel. Kör volymen till max. Starta om. Glöm BT enheten och koppla upp igen. Starta om...
Ordnat och har även klistrat den :D
Lite perverst så här på en fredag kväll men fingeravtrycks sensorn är så len! Lätt den skönaste oleophobiska coatingen jag någonsin känt ...
När jag öppnade min dyraste telefon hittills på den tiden . Hade haft 9110 innan men när den fick färg skärm... Lite rolig historia var att jag...
Ja precis. Grönt när den har laddat färdigt och rött under laddning eller när man trycker på knappen lyser något rött därinne. Men inget sätt o se...
Testar ljudet från 3,5 utgången med mina Beyerdynamic Xelento och ljudet är sjukt trevligt. Inte super dynamiskt men bättre än note 9. Får ut...
Har man någon koll på batteri statusen på pennan? Fattar inte vart man ser det. Tack Gumball....[IMG]
Asså till mediekonsumtion så är denna telefon i en klass för sig. Sen behovet av högre än 1080p är verkligen noll då denna skärm leverera så...
Nä fy vad segt... [emoji21][emoji25] Det var tydligen ett gäng telefoner som fick problem med markeringen där dom skrivit "pen" då det är andra...
Absolut! Men den känns verkligare på något sätt. Även lika eller bättre tryck känslighet som Note 9 men med den pennan vågade man inte pressa...
Fick en uppdatering så fort jag stoppade in simkortet. Nu är L1 tillbaka igen. VoLTE och VoWiFi funkar direkt. Ska köra denna som primär en...
Sålde min Mate 20 X till Juturna. Trevlig kontakt och snabb betalning. Bara plus från mig :)
Google Pay funkar utan problem. La till mitt länsförsäkringar kort. Funkade på donken.
[IMG] Funkar hittills :D Hörde något om att en uppdatering gjorde så att man tappade L1 har int hunnit kolla hur min ser ut än. Edit: L3!! What...
Två system uppdateringar från start. Pennan är rysligt mysig! Mer som en riktig penna och inte den där ”jag kommer brutalt bryta sönder denna...
Kommer jag tappa min Huawei Pen? Ja... Ja det kommer jag... Känns mer Google integrerat än Huawei specifikt hittills. Nästan alla Google appar...
Wow! Inte illa och få förlängd garanti tid! Ska absolut meddela skillnaderna jag känner mellan AL00 och L29.
Woo dhl tjejen ringde för att kolla att jag e hemma [emoji5] Trevligt :D
EU modellen kommer imorgon för mig... Sålde min AL00 version men tror jag kommer sälja vidare L29 versionen oxo. Hoppas den är oöppnad :D
Eh, tre hade väl 6 månader gratis därefter 99:- månad ju... kanske om man redan har abonnemang ioförsig... Hur u Hälsingland får vissa ut sån...
Yes. Man installerar Google play via Huawei AppGallery.
Inge sånt för mig. Men har avinstallerat en massa Kina bös :)[IMG]
Behöver man utveckla appar mer? [emoji23] Cabeza pescado!
Kameran.... Galleri etc. Dom flesta stock appar.
Var så sjukt nära på att lämna tillbaka den men blir nog tvärtom. Skickar nog tillbaka l29 versionen. Allt som jag vill ska funka gör det gallant...
Så jag satt o lekte lite med o debloata telefonen och fick på något sätt OK Google att funka innan jag rebootade telefonen, då tappade jag det......
Tror det faktiskt haha. Blir nog att sälja l29 versionen kanske.
Volte funkar från start! Första telefonen jag använder som inte är med i tres lista som har fungerande volte!
Har alltid varit så tydligen på android. Hade ingen aning [emoji23]
Google play Netflix appen spelar max 720p. Du måste ha en moddad variant för att få 1080p så no worrys. Med l3 fick man bara 480p. Yes. Har haft...
Ok. L1 är verifierat och spelar full HD från Netflix samt HDR. Google pay ser ut som att det funkar. Kunde lägga till mitt kort etc. får testa...
Kan testa det med :) Vet dock att Nova är buggigt på huawei telefoner överlag.
Kan göra det idag. Ska bekräfta först att det faktiskt blev L1 för isåfall är det AL00 hela vägen för mig.
Oh ma gawd! Senaste uppdateringen på AL00 modellen aktiverade widevine L1!! Wooot!!
Ja asså från UK hit går på en dag med DHL.
Jag hade sett den trådlösa laddaren som ”plåster på såren ”
En kille på XDA frågade wonda när l29 skickas och som det ser ut nu så börjar dom posta på fredag och måndag @kissidor Tog du M-pen?
Det är Samsung paneler på dessa. Har faktiskt inte hört en enda som har fått en dålig panel. Tvärtom :)
Enda problemet där är väl tull etc. funderade på att köpa där men blev tveksam till hur dyrt det kunde bli
Den är låst på alla internationella modeller utom china varianterna. Men dom snackar om att ändra tillbaks men vette katten om det går att ändra...