Separera namn med ett kommatecken.
Jorte (säger jag). Den visar dels färgen från kalendern och så visar den ju även början av texten för varje händelse (max 3 händelser får plats i...
Jag har trott att den funktion för att lägga till Waypoints som man hittar under cache-beskrivningen laddar upp waypointen till geocaching.com......
När CoPilot importerar en POI-fil så hamnar de som en egen "grupp" och det går att ta bort hela gruppen.
Jag tror det pratas om olika saker här. Det perihelion74 väl är ute efter är att dela ut Herons disk med t.ex. samba över WLAN? Jag tror att det...
Långtryck på meddelandet så poppar det upp en meny där du bland annat kan vidarebefordra. Långtryck i Android är som högerklick i Windows: Bland...
Hmm, såvitt jag minns ser man alltid det (på samma sätt som man ser det i notification-raden precis när notifieringen kommer upp), om man INTE har...
Finns en app som heter Kodminne (den finns dock inte på Market). http://www.v-data.se/pub/android.html
Det går ju att lägga till ord i ordlistan själv. Det som irriterar mig mest (men det går säkert att ändra på) är att om man skriver ett ord...
Är det inte så att HotSpot kör AdHoc mode och det inte stöder repeaterfunktion? Annars ska det väl "bara" bara att köra två accesspunkter på...
Yes, guld! SlideIT har ju ett liknande läge men det klarar bara siffror och ett fåtal andra tecken. Fast den verkar bara ha stöd för engelsk...
Nej, det som är det tjusiga med marknadsföring är som nån (var det Ford?) sa nån gång: Hälften av alla pengar jag lägger på reklam är...
Jag har inte testat med senaste versionen nu, men förut när jag testade så vill jag minnas att man inte fick nån visuell indikering av att man...
Frågan är ju hur många av de som körde den appen som ens minns att det var Loka som gjort den. Jag minns inte vad företagen bakom mina appar...
Du ser alltså inte de små pilarna till höger på varje kalender som på bilden här?
Jag tror det går rätt snabbt att lägga in arbetstider sådär eftersom man bara behöver klicka på dagen, skriva t.ex. "1130-2100 jobbar" och trycka...
Såvitt jag vet slipper du INTE konverteringen. För att en fil ska kunna streamas måste den vara hintad (den har två extra spår i sig med...
Du menar alltså att folk installerar appar trots att apparna inte gör nåt? Måste vara en guldgruva för de som skriver virus, de behöver inte ens...
Ja jag förstår absolut inte varför varje företag skulle behöva göra en egen app? Det är ju lite som om varje biltillverkare skulle ha egna...
Alla som har läst har väl titta på tråden för att se vad den handlar om (eftersom du har skrivit en så kryptisk rubrik). Ett tips till framtida...
Funkar det i alla appar? Jag får intrycket av att det är en feature i browsern? Jag testade i Browser på min Hero och där måste man välja Kopiera...
Ja men går det då inte att "sno" dem därifrån? Samma sak när man ska lägga till en ikon på en hemskärm, det går ju inte alls lika segt som när...
En fundering: Varför behöver Multicon hålla på och packa upp ikonerna ur APK:erna? Alla finns ju i app-drawern och den scrollar ju hur smidigt och...
Hur fungerar den? (I och med att jag bara har en Hero och aldrig sett Copy/Paste på varken en Desire eller iPhone så har jag liksom inte saknat...
Internet-ikonen är väl en genväg till den inbyggda browsern? Tror inte att det går att ändra på vad den startar. Du får helt enkelt byta ut den...
Det styrs såvitt jag vet av vilken locale du har inställt. Jag fick dock så även med "Engelska (Sverige)" när jag körde SenseHero förut, så kör du...
Det där är lite irriterande med Google Maps, att den verkar "snappa" till adresser. Men testa OruxMaps då. Det är relativt enkelt att lägga in...
Reservdunk i bilen hade jag tills jag köpte min senaste bil. Har dock aldrig behövt använda den och även den bilen jag hade reservdunk i hade en...
Och går det segt på X10 och SGS så kan man ju tänka sig hur det går på lite långsammare lurar.... Frågan är vad det är som segar ner?
Google Maps är väl det smidigaste skulle jag tro, i alla fall om man även vill kunna se det på webben sen.
Testade nyss att lägga in denna på min Hero men i konfigurationsläge segar den ner telefonen enormt. Först tar det säkert 10 sekunder innan listan...
Är inte ett av problemen med batteritiden just att telefonen faktiskt inte kan MÄTA hur mycket kapacitet det är kvar i batteriet utan främst...
Det gamla klassiska spelet Animal lekte man ju med redan för 100 år sen (eller 25 i alla fall:-). Där man efter hand bygger upp ett binärt träd...
En app kan ju ge förslag på vilka svampar det liknar i alla fall, så man vet var man ska börja rota. Annars skulle ju en sån app kunna vara...
Finns ju flera GPS-appar som klarar waypoints, då är det ju bara att skapa en waypoint när man parkerar varje bil.
Ja OruxMaps byter ju karta automatiskt om man scrollar utanför. Att den delar upp i småfiler är ju för att inte behöva ladda in en enorm bild i...
Precis, Goggles är skitsmidigt om man är utomlands och inte fattar en skylt t.ex. Bara att knäppa en bild på skylten och låta Google översätta....
Frågan är ju hur uppdaterade "nyare" kartor är. Inte ens onlinekartor som Google Maps, Hitta och Eniro är ju helt uppdaterade. I våras var det...
En snabb sökning i forumet gav denna tråd https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=9720
Öh, säger till när man skall höja? Det gör ju inte den där appen? Den räknar ut hur mycket pengar 1:an, 2:an, 3:an etc skall ha efter att...
Varje tangentbord har sina egna inställningar för autokorrigering.