Separera namn med ett kommatecken.
Vill du beskriva kort vad rutiner gör?
Tack för ditt svar! Om du hör eller läser något nytt om Hangouts framtid, uppdatera gärna den här tråden! Jag ska göra detsamma. Allo var en...
Hangouts är väl nedläggningshotat sedan ett par år. Google har sagt att de på sikt endast ska ha kvar företagsversionen av Hangouts. Jag hoppas...
Intressant bild du skickade. Är den tagen nu, alltså 2 september, om jag förstår rätt? Saken är den att för mig har de menyvalen försvunnit. På...
Uppdatera oss om vad svaret blev!
Som ovan angivits, är det bara PTS som får öppna brev. 10 § Ett obeställbart brev som är inneslutet i kuvert eller annat omslag får öppnas...
Fyra i augusti, tidigt i månaden. Ett rätt stort antal i juli. Lite färre i juni. Ingenting i september. Vi som hänger på detta forum är nog en...
Du menar att den inte känner av vems röst som sagt något, och därför visar allt innehåll från kontot (även känsligt/personligt innehåll) utan att...
Som redan konstaterats, du kan utan problem dela både Google Dokument och Keep-anteckningar mellan dina konton. Men jag tycker ändå att du redan...
Gött! Lite skumt egentligen, när det gäller andra Google-tjänster så brukar tricket med VPN till USA inte fungera särskilt länge. De flesta appar...
Startar du porteringen på något särskilt sätt? Eller hur gör du? Skumt. Telia tycks ju ha väldigt dålig koll i denna fråga, i och med att de...
Min Google Home Mini har förvånansvärt bra ljud i mitt tycke, och den hanterar webbradio utan problem. Kan det vara en tanke? Fast nackdelen med...
Finns det någon utredning påbörjad som ska kolla på frågan om elsparkcyklars framtid? Varken Transportstyrelsen eller kommunerna har väl någon...
Ja, för att förtydliga: Inställningar för mail ligger I DIN MAILAPP. Inte någon annanstans. På Iphone kan du hitta mailinställningar under...
Du använder alltså telefonens egen mailapp. Men vilket konto är det du försöker maila med? Är det din "@bredbandsleverantören.se"-adress eller är...
Dina "genvägar" funkar inte skrev du. Kan du förtydliga det? Jag har t.ex. skrivit in så att ordet "paragraf" automatiskt (nåja, nästan...
Jösses! Hur har jag kunnat missa det? Tack! Tänkte först säga, "det där menyvalet hade de gömt väl" men sen inser jag att det inte ens var...
Ja, det där är ju en solklar del av Telias allmänna villkor. Det går knappast att tolka på något annat sätt än att folk har rätt att få tillbaka...
Visst, det finns säkert en stor krets nöjda Vimla-kunder där ute, men klagomålen jag läst mot Vimla den senaste tiden måste sakna motstycke i...
Varifrån har du fått informationen i detta inlägg? Telias FB-chatt? Vet du var de har citerat detta ifrån, är det ytterligare en passage i deras...
Någon som använder appen Smsbackup+ tillsammans med dubbla simkort? Funkar det som det ska? Jag tänker om backup av sms och samtalshistorik sker...
Om du verkligen vill ha funktionen (ansiktsigenkänning) snarast, så är ju ett alternativ att VPN:a till USA, stoppa/döda appen (Google Photos)...
Inga svar?
Denna tråd är ju helt otrolig. Jag hade inte stannat en enda dag hos en sån operatör. Varför är ni kvar? Visst är det väldigt kul att läsa om...
Kan man blockera personer/telefonnummer i Swish?
När ingen annan är hemma: Enda sättet för IFTTT att veta ifall någon är hemma eller inte är sannolikt genom att kolla på uppkopplade...
Inte heller rekommenderade brev fungerar med Bank-ID. Men du kanske syftar på vanliga paket från näthandel och liknande?
Jag antar att cvc-koder faktiskt har hjälpt till att förhindra bedrägerier online i en riktigt stor omfattning. Skulle vara intressant att veta...
Frågorna jag ställer mig: Är funktionen valfri, går den att stänga av för den som vill? När kommer den till Halebop? Förstår att det stora...
Aj då, låter oroväckande. Men så kraftig komprimering låter ändå väldigt märkligt. Är du säker på att det skett en ordentlig uppladdning, och att...
Mitt tips: Jag är väldigt mycket emot att ha dubbla konton och trixa med det, att ha visst innehåll i ena kontot och visst innehåll i andra...
Du tänker dig att din privata telefon ska sända ett kommando till jobbtelefonen, så att jobbtelefonen kan slå igång bluetooth-sändningen och låsa...
Jag förstår att din fråga gäller funktioner hos de olika ljudbokstjänsterna. Men utbudet hos de olika tjänsterna kanske är av viss vikt också....
Hej, Gboard har i flera år haft en synk/backupfunktion som sparat ens personliga ordlista till den backupfil som finns i Google Drive för varje...
Du menar att banken/kortutgivaren vanligtvis täcker om man råkar ut för kortbedrägerier?
Fast Samsung har ju Knox? Finns inte funktionen i Knox att aktivera en ytterligare session av samma app, fast inne i det krypterade utrymmet? Tror...
Du kan inte se exakt vilka foton som använder lagringsutrymme och vilka som lagras i standardkvalitet (gratis). Däremot kan du omvandla alla foton...
Eftersom du har två konton, kan det ibland vara svårt att veta vilket man är inloggad på, om man inte håller extra bra koll. Om du går in på...
Att sms inte kommer fram har hänt en bekant till mig. Vi beställde ett nytt sim-kort, vet inte om det hjälpt ännu. Teorin var i alla fall att det...
Google Drive och Google Photos är två olika tjänster. Delar man foton med Google Photos så kommer länken börja med goo.gl/photos om jag minns...