Separera namn med ett kommatecken.
Hej på er.. Jag har använt kontantkort i flera år nu, och funderade på att omvandla det till ett abonnemang hos Telia. I dagsläget köper jag...
(Får hoppas att detta inlägg hamnar i rätt kategori nu.) Jag vill minnas att det tidigare fanns en radio-app/funktion för androidtelefoner där...
Vilken app för fm/webb-/internetradio föredrar du, och varför? Jag har testat några radioapappar, men har inte hittat någon riktigt "bra". En del...
Hej! Jag märkte för någon vecka sedan att emojin med två händer som bildar ett hjärta, är helt borta från mitt tangentbord. Fattar inte hur det...
Någon som vet var jag kan hitta den officiella ROM:en för S3, på svenska? (Jag lyckas bara hitta på engelska.) Ännu bättre en slimmad/boostad...
Godkväll! Jag fick hem en TV BOX från Telia idag så att jag kan se på tv igen. Allt fungerade bra, den första minuten. Men efter att jag valt...
Köpte en BLAUPUNKT högtalare med trådlös laddning. Ljudet är helt över förväntan, men den trådlösa laddningen är under all kritik. Nu har jag...
Jag skickade ner en Samsung A3 (2016) till min bror i skåneland då han behövde en ny telefon snarast möjligt. Tyvärr glömde jag att återställa den...
Försöker att hjälpa en kompis med hans S7a. Han får inte in ladd kabeln riktigt i kontakten så mobilen kan inte ladda. Jag kan inte se att det...
Har försökt att ta några närbilder (ca 1-2 cm) och det går inte så bra. Får inte till någon bra fokus. Någon som har ett tips/fulhack på hur man...
Jag köpte en bättre begagnad S9 Duos nu i fredags då min gamla S7:a gav upp. Nu vet inte jag om jag använder mina mobiler tokmycket (jämfört med...
Jag önskar köpa en SGS9 snarast möjligt då min gamla S7:a gav upp helt idag. Är sjukskriven sedan en längre tid och har en usel ekonomi, så är...
Hej på er! Nu håller jag båda tummar och tår för att någon här kan hjälpa mig. Min telefon hängde sig/frös medan jag spelade på den tidigare i...
Min sambos telefon blev stulen i förrgår och jag undrar om det går att aktivera/starta mobildata på den (på distans, såklart) så att jag kan spåra...
Jag har från och till haft problem med att jag får upprepande sms. Alltså, jag kan få upp till 10 sms med samma innehåll under ca 1-2 timmar....
Jag har fortfarande jellybean 4.3 på min Samsung Galaxy S3, och undrar när/hur man kan uppgradera till kitkat?
Någon som vet om det går att köpa en "bordsladdare" till Samsung Galaxy S2 + S3 mobiler. Alltså en laddare där man kan ladda 2 eller fler...
Hem-knappen verkar vara helt död på en Samsung Galaxy S2 Plus som jag fick av en polare. Jag tänkte därför ge mig på att försöka fixa detta. Hur...
Någon som vet om något seriöst företag som kan byta USB-port på min Samsung Galaxy S3? Porten strular som f*n, och det går knappt att ladda...
Hej på er... Jag har ett väldigt stort problem med min telefon sedan igår eftermiddag. Mobilen började helst plötsligt "flippa" som f*n igår...
Någon som kan förklara vilka stora, positiva skillnader det finns mellan S3:an och S4:an? Har personligen inte hittat något direkt avgörande....
Jag eftersöker en app där man snabbt och enkelt kan spara sin gps-position. Trodde att Google Maps-appen hade detta, men tydligen inte....
Jag har börjat få problem med att läsa in mina kontakter när jag ska ringa ett samtal eller skicka sms. Brukar fungera LITE bättre efter att jag...
Min styvdotter har lite problem med sin s2:a, och hon skulle därför vilja fabriksåterställa telefonen. Enda problemet, är att telefonen kräver...
Någon som vet var man kan byta frontglaset på en S3:a, i Örebro? Alltså enbart glaset, inte display. Tack på förhand. Sent from my GT-I9300...
Har fått ett väldigt irriterande problem på min SGS3. Varje gång jag pratar i telefonen, kopplas/aktiveras högtalaren "automatiskt". Har svårt...
Finns det någon app som kan skanna - och endast visa öppna wifi-nätverk? Ett plus är också om appen kan "boosta" signalen lite. Om ja, vilken...
Har Telia Refill, och kan helt plötsligt inte skicka MMS längre. Vet inte om det har med den uppgradering som jag till telefonen igår kväll....
Jag har märkt att sambos wifi kopplas ner efter en stund när hon inte använder telefonen. Hur kan man förhindra detta? Tack på förhand!...
Jag har märkt att flera av mina videoinspelningar hackar/laggar när jag spelar upp dem. Verkar som att den "hoppar över" några rutor, då även...
Sambons dotter har en sg2, och hon kan inte ta några skärmdumpar. Har testat volumknapp + power-knapp och hem-knapp + power-knapp, men inget...
Försöker att hjälpa en bekant med hennes mobil. Skulle bla hämta -och installera några appar, men det gick inte så bra. Innan jag kom in på...
Jag vet inte om det beror på den senaste OS-uppdateringen (installerade den igår), men jag kan inte logga in på några forum via Tapatalk längre....
Ber om ursäkt för en dålig rubrik. Finns det någon app där man kan välja vilken dag och tid ett sms ska skickas, (om man inte vill skicka det...
Har märkt att ljud ikonen inte syns längre när jag sätter i hörlurarna/headset:et (original). Är detta borttaget efter den senaste...
Är det bara jag, eller är det "knas" med push-notifikationerna när man kör via det trådlösa nätverket (wifi)? Det jag menar, är att jag ibland...
Det är något som orsakar att allt minne används på telefonen, fast att jag inte har några aktiva app:ar igång. o_O Finns det något sätt att se...
Efter den senaste uppgraderingen har jag fått en väldigt irriterande sidomeny till vänster. Någon som vet hur jag kan ta bort/inaktivera den?...
Min sambo har en X10 Mini (E10i) som helt plötsligt inte verkar att ta emot laddning mer. jag ser att lampan blinkar rött när laddningskabeln är...
Är det fler än jag som tycker att batteri-tiden har blivit sämre efter den senaste uppdateringen? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2