Separera namn med ett kommatecken.
Intressant tråd, har kört Android i säkert 10 år och funderar på ett byte. Har allt knutet till Googlekonto, finns de något speciellt som är bra...
Hej! Är det fler som fortfarande har problem med mottagning på s22? Jag upplever dålig signal trots att jag gjort alla moment för att avhjälpa...
Vet att det gick att kryptera hela telefonen förr på Samsung men hittar inte den funktionen nu, någon som vet?
Så med andra ord bör ingen av informationen som låg i hemlig mapp kunna läsas i efterhand om telefonen systemåterställts?
Så om jag fotar lite och använder mobilen och fyller upp minnet för att sedan återställa igen är det safe?
Hej! Skall lämna tillbaka en företagstelefon där jag haft allt privat info i "hemlig mapp". Nu skall jag lämna tillbaka telefonen ren och gjorde...
Hej! Har galaxy buds 2 och har tyvärr bedrövlig kvalité på mina samtal. Alla klagar på att det låter burkigt i lurarna, jag har gjort alla...
Hej! Hur ser det ut på appfronten gällande nummerpresentation efter GDPR? Någon som har tips och goda erfarenheter av någon särskilld app eller...
Har kollat på denna! Strålande stort tack för hjälpen. Hoppas bara den funkar som den ska då jag inte heller får missa sms i jobbet. Testar och...
Hej! Jag är i stort behov av att hitta en app som kan organisera mina sms automatiskt alternativt kan dela upp dom i grupperingar efter datum som...