Separera namn med ett kommatecken.
Dåligt insatt i Nintendo DS. Men grabben på 7 år vill ha ett. Gärna lite nyare och med några spel.. Någon som har ett att avvara? Ronnie...
Uppdaterad texten. Nu är det bara Ipad som gäller..
Kom igen. Hjälp en desperat pappa! :)
Hur mycket minne är det? Vad heter de mer än A10-70? Finns väl flera modeller av dem..? Mvh Ronnie
Absolut intressant. Har du mer än en? Skicka gärna pm..
Ingen som har några plattor till mina barn?! De har panik här hemma! :)
Okej. Vad har du tänkt för pris?
Kanske det. Är det första eller andra generation? Var finns du och plattan? Tänkt pris? Skicka gärna pm..
Barnen har haft varsin Ipad mini som nu gett upp... Behöver därför omgående två nya plattor! Söker ipads med minst 32gb minne. Gärna air modellen....
Telefonen såld. Annonsen kan avslutas. Tack swedroid för annonsmöjlighet.
Ja så kan det kanske vara..
R7s verkar vara slut. Det är den jag helst vill ha..
Okej, tack. Ska undersökas
Lite sugen på att testa en Oppo... Någon som vill bli av med en? R7, R7s eller R7 plus... Skicka pm. Ronnie
Avvaktar och ligger kvar på 1800..
Tack Marwil96. Men tror inte det ;)
Byter gärna mot nån annan lur. Tex Meizu, xiaomi, oppo etc. Kom med förslag..
Lite mer hoppas jag nog på. 1800 och jag bjuder på frakten
Inga bud? Fin och smidig telefon..
Även Jönköping med omnejd...
Smålandsstenar. Men jag är ofta i Göteborg, Varberg, Falkenberg, Halmstad etc i mitt jobb..
Nu såld. Annons kan avslutas. Tack swedroid för annonsmöjlighet. Mkt fint skick. Inköpt i höstas. Så under garanti ett bra tag till. Inga...
Fassikken alltså. Jag lyckades också genom smart switch! Verkar flyta riktigt bra..
Någon vänlig själ som vill förklara för en glad amatör... Svenskt Ota finns inte än va? Vad innebär Odin och smart switch? Måste vara rootad då?
Absolut. Om du vill ha bilder så skicka din mailadress i ett pm så fixar jag det..
Det är den svarta
Har en i nyskick. Inköpt i höstas men inte använd mycket då jag fick en edge plus genom jobbet.. Priside 2200 inkl rekad frakt.. Ronnie
Okej. :( Trodde de skulle göra tvärtom... Var det inte sagt så från början?
Inte ännu. Men hoppas på snart!
Då håller vi tummarna!
Såg att elgiganten säljer ZTE Axon till ett ok pris... Någon här på swedroid som har den och kan dela med sig av synpunkter..?
Fick hem ett Ringke Slim häromdagen. Riktigt smidigt och bra. Rekommenderas!...
[ATTACH] Såhär ser min ut. Stock med varulv i qhd
Något nytt om Marshmallow till Edge+?
Ja det ska de ju absolut göra. Den funkar som sagt. Men "svampigt".. Den är köpt på halebop. Hur gör man då, går in i en Teliabutik?
Det ska jag försöka fixa. Pm:a gärna din mail så kan jag skicka bild..
Det går bra. Det är 3m lim som inte lämnar någon som helst åverkan..
Bytte till mig en edge+ i torsdags. Uttagen i november. Underbar telefon. En av de bättre jag haft. Kameran och skärmen är det som jag gillar...
Har en OPX i nyskick. Din för 2300:- inklusive rekat frakt. Då ingår även två dbrand skins. Ett I "koppar" som sitter monterat nu och ett nytt...
Köpte det vanliga clear cover igår. Det var ju smidigt och bra. Det får duga ett tag.