Separera namn med ett kommatecken.
Åt också på max idag, tycker pommesen kan vara goda när man är på plats och äter direkt men väntar man lite så smakar det verkligen kartong när...
Otäckt att det blev så även om filmen i sig var bra, nu blir det svårt att se om den utan att ha det hemska i baktanken:/
Haha låter väldigt lik min pappa när jag visade honom filmen:’) Nej är det sant? Usch det visste jag faktiskt inte:(
Nu när man ändå är inne på hundar, är det någon som har sett filmen Hachiko? Wow jag har aldrig varit så ledsen över en film, riktig stor klump i...
Haha inte hört denna på några år, kan fortfarande inte ta den seriöst :P
Mäste verkligen sluta läsa reddit såhär sent om kvällarna -> [MEDIA] View:...
tack blir det nån valp över så får du den i present:)
Längtar tills jag får uppleva att vara en nybliven hundägare, det är så mycket jag vill veta och som du säger så är alla hundar fina på sina sätt...
Trevlig läsning och vare sig man erkänner det eller inte så är nog "sötheten" det första impulsiva valet man gör. Ville så gärna ha en Husky jag...
Haha hur kom det sig att du ville ha en finsk lapphund då? Jag har min egna topp 3 lista på hundar och det är svårt att att välja men antar att...
Yes sjukt imponerad av dom i helhet, mest populära verkar dom också vara
Okej nu har man kollat in labradorer i flera veckor och har verkligen fastnat för dom. Önskar bara jag hade mer tid så hade jag tingat en valp nu...
Köpte ett dbrand skin och skärmskydd av @Timpppa och är väldigt nöjd! Snabb & smidig affär. Rekommenderar
Köper nu as we speak, tack:)
Jag söker skins till S9+, gärna från dbrand om det finns. Dessutom ett bra skärmskydd skulle uppskattas. Skriv ner vad ni har och ange gärna pris...
+1
Tja då brorsans S7:a har pajats är vi ute efter en ny lur. Han ville gärna ha en lur i toppsegment klassen. Det som är intressant är S9/S9+, Pixel...
PM
Låter intressant, men avvaktar litegrann först och se om någon har en andra gen att erbjuda
Tja precis som titeln säger söker jag en chromecast. Helst andra generation men första kan också vara intressnt! Ange gärna vad du vill ha för den
Sålde en moto 360 2nd gen till @svenphone hur smidigt som helst och trevlig,snabb affär. Rekommenderas!
SÅLD TILL @svenphone
Prissänkt till 700! Sista nedsänkningen annars åker den upp på tradera ikväll.
Personligen tycker jag att det är lite för lågt, men det är noterat!
Yes det är 46mm versionen. Tror det ska funka med vilket 22mm klockarmband som helst, frågade just det här på forumet för någon dag sen och fick...
prissänkt till 800!
Hejsan! Tänkte sälja denna skönhet nu efter en kort tid med den. Rankar den fortfarande som en av marknadens snyggaste smartklocka. Klockan är i...
Jaha så alla dessa ska funka? Toppen tack så mycket!
Du har inte något emot att länka några bra sidor? När jag söker på det så får jag upp en massa konstigt. Upskattas!
Tjenare tänkte kolla om någon har band kvar till denna smartklocka, vet inte om första gen banden funkar med nya gen men om det gör det så kan ni...
Hej söker dess modeller, helt 2nd gen på moto. Gear 2 kan även vara intressant vid rätt pris
Kanske, vad hade du tänkt dig för pris?
Hej blev lite sugen på en Smartwatch och tänkte kolla om ni på forumet har nåt att erbjuda. Är ute efter en relativ billig, kanske en moto 360,...
Hur är batteriet på moto förresten?
Bud 350 för moto
Tjena söker ännu en bluetooth högtalare för max 1000kr, ge era förslag:)
Vad är det för skal på första bilden till höger sida?
Köpte en UE Megaboom av Robin, andra affären med honom och denna gång gick det även hur smidigt som helst!
högtalare köpt av @Robin.Karlsson