Separera namn med ett kommatecken.
Har kollat runt lite och det verkar som att ingen lagar kameror. Sen får man fråga sig om det är värt att betala runt 1500 för att laga en telefon...
Uppdatering: Högtalaren och micken har också lagt av nu. Fick ett samtal nyss där varken jag eller den andra kunde höra varandra. Det blir en...
Tack Lg, nu har kameran i min optimus 2x lagt av för gott. I fredags tog jag mina sista kort. Allt funkade som det skulle. Tog fyra kort på raken,...
Tack FearKill för denna ROM. Är min första rom jag har installerat och jag gillar det. Äntligen blev man av med all skräp som kom med luren. Men...
Prces vad jag ska göra, och då kanske någon här postar en enkel att följa lista för hur man gör detta, och då menar jag inte typ "wipa hela luren...
Nej måste säga att ja vågar helt enkelt inte hålla på med detta.Har hart min första android nu i snart 1 månad och jag vill inte riskera pajja...
Då får man vänta till kl10 så man kan dra över till netonnet och köpa ett kort då,
Kan inte som har installerat den göra en liten såhär gör du lista? Med tanke på att jag aldrig har installerat roms innan så vill man bara vara på...
Måste man ha ett externt sd kort även om man kör med Rom manager? Eller kan man köra på?
Men gud kom igen nu, släpp da shiit NU. Följer tråden varje timme för att se om det har blivit släppt. Men jag kom på en sak, måste skaffa ett...
Får inte den att funka på min LG Optimus X2. Hänger sig när den laddar.