Separera namn med ett kommatecken.
Att fotona tas bort ur Google Photos är en sak. Men de borde finnas kvar i andra galleriappar, dvs själva källfilen borde vara kvar på...
Gear funkar för mig. Har inte märkt någon annan app som har problem. Tycker också att min laddar segt. Har inte tänkt på att kolla så noggrant om...
1000 GB, OJ! Är du säker, du har inte skrivit av smset för hand och råkat skriva en nolla för mycket? ;-) Mysko avbrott, undrar om vi nånsin får...
Jaha, då låg missförståndet där. De flesta företag finns med i telefonappens databas (alla företagsnummer som en Google-sökning kan få fram finns...
"Lätt kan se var mobilen kopplar upp sig" - det håller jag inte alls med om. Eller för att förtydliga, operatören kan givetvis få fram datan om...
Först, bara för att dubbelkolla, du har numret till Fröken Ur inlagt i din telefonbok antar jag? Det kan ju funka ändå, speciellt för vissa...
Första frågan: Under "developer options" fanns tidigare, i Oreo tror jag, ett val som hette ungefär "fast switch over from wifi". Detta innebar...
På tal om Vimlas forum så råkade jag se detta: [IMG] Den Vimla-anställda kan alltså i trafikdatabasen se att kunden befinner sig utomlands,...
Fick du full klarhet i detta, berodde det på att din kompis inte har Iphone..?
Jag var tvungen att läsa lite i denna tråden för att skapa mig en bild av Vimla och vilka funktioner de utlovat men sedan inte kunnat leverera....
Jaha, det där är fel vy. Backa till telefonappens "startsida", dvs den första vy som når dig när du öppnar telefonappen (t.ex. dina favoriter)....
Ingen annan som, liksom mig, lider av "backup-ångest" snarare än batteriångest? ;-) Dvs får ångest om det finns data på ens telefon som inte är...
Kan du pausa hur ofta du vill, och hur länge du vill?
Bonusfrågan: Åtminstone i Googles dialer kan du direkt från vyn över samtalshistorik välja att skapa en kontakt av numret. Är snabbt och enkelt,...
Kör Pixel 1.
Grymt OT, men finns det andra populära svenska program som sänds i Finland med finsk text? Idol, Let's Dance osv... Eller har ni egna versioner av...
415 MB för en mätning, herregud :O Hur mycket datatrafik har du då? Kommer nog sluta göra mätningar efter denna upptäckt.
Precis samma här. Efter några månaders uppehåll har jag nu aktiverat Pay i min klocka återigen. Får se hur länge det varar...
Går svenska paradise hotell på finsk tv? Textat till finska? Det var väl knappast det jag helst skulle vilja sprida, vad gäller svensk kultur....
Riktigt arg på denna app.. Jag som alltid har svarat helt ärligt får nästan inga undersökningar alls. Väldigt lite såväl under vår som sommar....
Vad skumt. Jag har Pixel (2016), kan du nämna någon telefon du använt? Jag installerar Android Pie (9.0) just nu, den stabila versionen blev...
Nöjd med appen, förutom detta: [IMG] Den drar massor av batteri. Telefonen är konstant varm, tror jag. Samma för dig? Något man kan göra åt det?
3+3+20, vad betyder siffrorna? Om du har möjlighet att förklara i korthet. Är detta ett problem just för Pixel (pga att den inte säljs officiellt...
Tack för er input. Stanem, jag såg att du - innan du redigerade ditt inlägg - tipsade om denna: Smart Video Door Phone Visual Recording Wireless...
Jag visste att tråden var gammal, men var ändå nyfiken. Jag tycker den nya appen funkar bra. Undrade bara hur felmeddelandet såg ut, det framgick...
Oj, det visste jag inte. Har du någon teori om varför, typ för att inte belasta Telias nät mer än nödvändigt eller liknande? Och var kan man läsa...
Visst, batteriproblemet är lite av ett i-landsproblem. Men egentligen inte så konstigt att man oroar sig över sitt batteri. En liknelse kan vara...
Någon som vet om Pixel (2016) stödjer HD Voice? Ska man se en symbol i så fall? Har Telia/Halebop.
Sms använder man väl hyfsat ofta, men mms får jag ytterst sällan. Varför inte bara strunta i mms under de timmar du är iväg när du sparar batteri?
Får aldrig såna hastigheter med Halebop. Har Pixel 1, kan det kräva nyare hårdvara för de hastigheterna? Hmm
Bara jag som tycker detta är ett extremt korkat köp, med tanke på att tv-industrin knappast är en framtidsbransch utan på utdöende, och ett...
Bild? Vad säger appen när ni försöker logga in?
Mig veterligen kan man dela till andra personer utan att skapa en länk. Istället får personen en notifikation om inbjudan. Det borde innebära att...
Märklig okunskap hos Telenor. Skickar du ett MMS så behöver du tillgång till datatrafik. Men det dras ingen data från din pott, det beräknas...
Jag fick samtal från Tunisien för några månader sedan. Sen dess har jag inte fått några samtal. Finns inte på Eniro/Hitta numera, tog bort mig...
Antar att appen Telia Wifi inte funkar med Halebop?
Finns det någon teknisk förklaring till det?
Vi må vara kontantbefriade, men det känns som att flera länder har gått om oss på senare år när det gäller viss utveckling. Blip-kortläsare har...
I Göteborg funkar det utan problem att ha månadskort i appen Västtrafik To Go. Nu är jag iofs inte stockholmare, men jag har använt SL:s app...
Gammal tråd... Hur löste sig detta? Finns det någon bättre funktion idag?