Separera namn med ett kommatecken.
Vad fick ni med? alla tillbehör? svenska som språk något problem? kommentarer? feedback info.. :)
Haha! :) Inte för att det har något med Arc och göra förutom att jag ska hämta den från posten idag :) Om jag går 2 telefoner bakåt i tiden så...
Är det så att den ligger på arlanda så kliar det nästan i mina fingrar också ! :) trots att jag inte beställt någon.. väntar med spänning! När du...
Skriv så snabbt ni fått NEOn ! =) blir intressant om man skall haka på eller inte...
Kolla här, bara att betala med paypal så är det inga problem. Har beställt många skal och sladdar från hongkong, ebay m.m. och betalat med paypal....
Troligen är de flera leveranser, första leveransen hade 26st och nästa är 100st, när 1:a är full blir det 2:a som gäller... Det är nog bara hur...
FYI: Svenska dagbladet skrev nu också en artikel om att den skulle komma först i Juli.. :O
Fattar verkligen inte!!! Alla butiker har att xperia neo kommer i mitten/slutet av april ?!?! På komplett är Blue nästan slutsåld nu, finns...
Märkligt! Man blir ju alldeles snurrig och knäpp av detta... http://www.facebook.com/topic.php?uid=127214327307013&topic=598: Sony Ericsson...
Köp ARC och sluta tänk :) Lagget försvinner nog med någon kommande FW update =) Sen kan man ju roota telefonen och säkert klocka CPUn på den så...
Undar hur många som redan beställt NEO i Europa och inväntar bekräftelse på leverans.. ? =) Jag har då bokat och betalt 2 st redan.. Kan ju...
Hoppas någon påpekar detta åt SE då :) så att de fattar att se över iaktagelsen...
Vilken shitstorm detta skapade... :) ! Jag funderar också på iPhone 4, samt SGSII m.m. > Måste ju helt enkelt ha en telefon... ville dock så...
Intressant.. varför? Det där var intressant, kontakta GSM Arena och be dem berätta när det är taget med respektive teleon, arc/neo.. ?...
Nåja, skulle det nu vara så att den blev så mycket försenad kanske man köpen en SGS-II istället? =) Den verkar ju vara ett strå vassare... Synd...
De skämtar.. ? http://www.xperiablog.net/2011/04/07/sony-ericsson-delays-xperia-neo-launch-to-july/ då blir jag knäpp....
Butikernas datum växlar mellan 14e/16e/24e/25e... typ. Hoppas ändå att komplett får in dem 16e :)
Suck denna väntan.... Sålde min iFåån 3GS och HTC lite väl tidigt pga av bra bud... och nu sitter jag här med en Nokia 1101 :( Helt...
Troligen lika bra som kameran i Arc :) Det är ju samma kamera..... Hittade en sida om Arc kameran, så jag kan anta samma kvalitet gäller för...
Här hittade jag en riktigt trevlig jämförelse och bra sidan angående kamera på Arc. Arc kameran är utan tvekan en riktigt Super Super mobil kamera...
Det verkar intressant... :) Hmm eftersom man troligen är i Holland/Tyskland så kanske man skulle köpa den där på plats..? Undrar vad Mediamarkt...
Eftersom övriga mobiler har denna tråd så tänkte jag att jag skapar en likadan här :) Releasedatum för Xperia Neo ??? Release i April? - Så...