Separera namn med ett kommatecken.
Säljes ny iphone Xs 64gb (space grey) i kartong komplett med alla tillbehör samt kvitto/garanti fick hem igår. Endast öppnad och testad och glas...
Sålda till @uddis
Helt nya svarta galaxy buds (oanvända) endast öppnad kartong inget kvitto Fast pris 900kr ink posten skicka lätt Vid intresse skicka pm
Säljer en helt ny iPhone xs 64gb (Space Grey) i obruten förpackning med kvitto fast pris 6900kr ink posten skicka lätt Vid intresse skicka pm
Helt ny pixel XL gen 1 i obruten förpackning med kvitto och skal mm för 1900 finns
Helt ny Google pixel XL gen 1 svart i obruten förpackning med samtliga tillbehör samt kvitto och helt nytt screenknight fullbody skydd samt...
Svart iPhone 4 i fint skick med laddare , låst till Telia pris 300kr ink blå vadderad påse, perfekt till barnet eller som extra lur Helt nytt...
hade stabila android i min p30 pro och va intee med i nåt beta
Affär gjord med @Spindrift
Finns kvar
Skicka pm
Kan man säkert då den kör snapdragon, men har ju en rätt okej 48 megapixel kamera
Hjälper kompisen att sälja sin nya redmi note 8t 128gb då han fortsätter med sin iPhone istället Telefonen är i absolut toppskick då den endast är...
sålde en redmi note 8 pro, snabb betaling och bra kommunikation, rekommenderas varmt som köpare
sålde en p30 pro, snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas varmt som köpare
Sålde hörlurar till @torsktunga gick smidigt och bra utan problem , rekommenderas som köpare
Affär gjord med @shirra
Nytt pris 2000 kr ink frakt vid snabb affär nu omgående
Har skickat dig pm @DkY
Säljer en helt ny oanvänd Xiaomi Redmi note 8t 128gb (starscape blue) i obruten förpackning med kvitto och garanti Fast pris 2000kr plus ev frakt...
Gör ett sista försök annars går den i retur till webbhallen. Säljer en ny Xiaomi redmi note 8 pro 128gb (Forest Green) fick hem i fredags ,...
Någon som fått android 10 till mi a2?
har en ny xiaomi redmi note 8 pro 128gb för 2263kr ink posten skicka lätt
haar en ny redmi note 8 pro 128gb annars
finns en ny redmi note 8 pro
Ny Xiaomi redmi note 8 pro 128gb 2200 plus ev frakt Eller en ny redmi note 8t för 2000
Byta mot ny Xiaomi redmi note 8 pro ?
Helt nya trådlösa lurar i kartong fast pris 150kr ink brevporto (sålda till @torsktunga ) Helt nytt mörkblått samsung silikonband passande...
Okej tack för info trodde jag läste nånstans att det va android 10 i och med den uppdateringen till miui 11 men då fatta jag fel
God jul vännen
Sålde lur till @livinl0ud som vanligt alltid smidig affär utan krångel , en av forumets bästa och trevligaste mina varmaste rekommendationer
Såld till @BleriMegi
Nytt pris 4000 plus frakt
Du ha pm
med den nya uppdateringen kom det android 10 i den??
Sålde en pixel 3a xl till @OneBlue bra köpare , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas som köpare
Söker åt en kollega på jobbet en Google pixel 3a xl. krav: skall vara i toppskick utan repor eller spår av användning och komplett med alla...
Säljer en stort sett ny Huawei p30 pro (breathing Crystal) i absolut toppskick utan spår av användning köpt nu i december testad några dagar,...
Gjorde affär med @flipp igen , denna gången lika smidig som sist, rekommenderas varmt