Separera namn med ett kommatecken.
Hej Jag har en Samsung s23 ultra,finns det någon inställning som gör att jag kan ta kort med både kameran fram och bak samtidigt eller måste jag...
Hej Jag har en ASUS Z300CL-P01T men jag kan inte få bort väderinfon på låsskärmen, jag har varit inne på inställningar och låsskärm men hittar det...
Hej Någon här som hittat root till Asus zenpad 10?
Hej Kör för tillfället omegarom på min mobil men finns det någon här som kan rekomendera någon annan bra och batterisnål rom?,jag använder...
Hej Jag har en Asus Zenpad 10,någon som vet om det finns root till den? mvh
Hej Fick idag höra att iphone har något som heter Siri, finns det något liknaden till samsung och vad heter den appen i sådana fall?
Hej Kör för tillfället omega på min mobil men fundarar på att byta till xtrolite,finns det lollipop på xtrolite?
Hej Har skaffat en billig kinaplatta för att ha som almenacka,finns det någon här som kan rekomendera en annan rom än stock och även hur man gör...
Hej,jag råkade av misstag att radera ett sms (hade inte ens sparat numret),finns det något sätt man an tillbaka det på?
Hej Håller på att pilla färdigt med min samsung s5,har ett s-cover på den nu men det finns väl ngn väderapp som funkar med det?,vilken är det och...
Hej¨ Jag håller på att testa lite olika "rom" på min s5 ,jag provade xtrolite romen och flashade bootloadern och modemet för den romen,jag ska nu...
Hej Jag har en fråga,jag har xtrolite romen på min telefon och jag installerade xposed installer och sedan hämtade jag hem wanam xposed från...
Hej Vi har köpt en billig platta på ullared och nu undrar jag om det finns ett bra och smidigt sätt att roota den på? mvh
Hej Jag har en samsung s4 med omega v36 och jag letar nu efter en bra kernel till den som ör batterivänlig, jag har provat...
Hej Jag har installerat twrp och flashat omega v36 och då jag startar om telefonen så bootar den till recovery varje gång,ngn som kan hjälpa mig...
Hej Jag skulle uppdatera min custom rom och gjorde en wipe för mkt så att allt försvann och då menar jag allt,då jag försöker starta om den så...
Hej Jag har en samsung s5 och letar efter ett flipcover med ett "lås" som gör att luckan på framsidan är stängd,är det någon här som vet om det...
Hej Jag letar efter en bra app (almanacka) och några av funktionerna jag skulle vilja ha är att uppgiften automatiskt raderas om man vill. Det...
Hej Jag skulle installera en annan rom på min Samsung gio,problemet är att den nu har hamnat i bootloop,kan ngn här hjälpa mig med en lösning?...
Hej gott folk,vilken launcher använder ni?,vet ni någon riktigt bra men många snygga ikoner? Själv använder jag nova launcher för tillfälle....
Hej Jag letar efter stockrom mj9 (den senaste versionen),var hittar ni den? mvh
Hej Jag har en samsung s4 och går jag in under menyn "mer" och väljer batteri så står det 42 % på "enhet i viloläge", 22 % på "skärm", 16% på...
Hej Min kära fru gjorde en fabriksåterställning på sin telefon och samtidigt med detta så ändrade hon sin låskärm till att...
Hej kan ngn här tala om för mig var jag hittar SystemUI.apk filen på min S4?
Hej Kan ni förklara hur jag vet om jag har en Froyo rom,Gingerbread rom,Gingerbread with sense rom eller Cyanogenmod7 rom?,telefonen är helt rootad
Hej Jag tänkte jag skolle prova detta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=990829 kan ngn här berätta vilka filer jag behöver...
Hej Jag har rootat min s4 och laddat hem titanium backup,när jag startar titanium så får jag ett meddelande om att jag måste aktivera...
Hej gott folk,jag är på jakt efter ett större batteri för att öka standbytiden mm. Jag har kikat på dessa:...
Hej Jag har en länk här med "modem",finns det ngn här som kan rekomendera ngt? http://d-h.st/users/ApriliaM3/?fld_id=7318#files
Hej Jag har frågat detta tidigare och även fått ett svar med länk,problemet är att jag inte kommer ihåg vilket site det var jag skrev på När jag...
Hej Jag har frågat detta tidigare och även fått ett svar med länk,problemet är att jag inte kommer ihåg vilket site det var jag skrev på:o När...
Hi Is kernel cm 10.1 only for JB or does it work on ics also?
Hej på er killar och tjejer, jag tänkte jag skulle byta modem på mob,jag har hittat några länkar allaredan men har ni några länkar att dela med er...
Hej Det finns en funktion som gör att man kan säkerhetskopiera filer mm till google,nu är det så att jag skulle vilja komma åt dom filerna för...
Hej För tillfället använder jag RR ICS V2.7 AOKP 4.0.4, jag har även sett att det finns RR JB V3.1.2 AOKP 4.1.2 (SGS2),om jag skulle vilja...
Hej Jag kör med resurrectionremix och det verkar vara lite knas med var det externa sd-kortet finns,jag tänkte testa appen "remountsd" men det...
Hej Denna frågan har säkert varit uppe på tapeten tidigare men jag har inte riktigt kunnat hitta något,jag söker en uppdaterad lista (gärna länk)...
Hej Nu har det återigen blivit dags att pilla lite med med mobilen så därför är jag intresserad av att höra era erfarenheter angående kernel då...
Hej För tillfället kör jag en rom som har rom-manager (jag kan få fler touchknappar),jag tänkte jag skulle testa en annan rom men då verkar den...
Hej Jag har resurrectuin remix ics v2.7 med SiyahKernel v4.1.5 på min s2,är det någon här som har provat v2.7 tillsammans med Dorimanx 5.85?,om...