Separera namn med ett kommatecken.
Om det får dig att må bättre så har jag inte heller fått den. Men den kommer väl när den kommer, förstår inte paniken. Det är bara en...
Är en stolt Sensation XL- ägare som fick en ny jobbtelefon, en SG2. Maken till plastigt icke premium skit har jag nog aldrig klämt på. Prestandan...
Vet inte om detta klassas som ett problem då det bara har hänt en gång än så länge. Ett pågående samtal bröts och då menar jag bröts med stort B....
Avd dumma frågor. Vad är skilldnaden mellan att sätta den i docka och sätta i sladden som vanligt? Förstår inte nyttan, är det bara laddning?
Supernöjd med min XL, hade den "vanliga" Sensation innan. Detta känns verkligen som ett steg framåt även om jag gillade min förra också. Du lär...
Någon som har bra tips på hur man tar bort gammal skit som gör luren slö? Precis som diskrensning på datorn.
New Black Synthetic Leather Case Cover For HTC Sensation 4G | eBay Jag har haft denna till Sensation och XL och är jättenöjd. Finns massor av...
Var kanske lite luddig men jag är helt övertygad om att många av apparna som installeras gör mer skada än nytta.
Låter som kasst batteri i mina öron.
Gött mos, här hjälper vi varandra:innocent:
Kan bero på att folk är glada för att lägga in en massa skit som skall förbättra men som i själva verket bara klabbar till det.
Tyckte också att det såg stort ut i 30sek. Numera ser allt pluttigt ut när man kollar andra telefoner.Störtförälskad i min XL, känns som att alla...
Går inte att fixa något som redan är fulländat.:p
Nu så... Ladde upp min XL igår Kl 10.00 och den är urladdad nu Kl 12.00. Låtit den köra film i ungefär 3timmar, surfat,kollat youtube,skickat...
Hm, har aldrig laddat ur min helt. Skall man göra det? Trodde bara att det var den gamla sortens batterier som behövde det.
Om du måste ladda så ofta så är det antingen onormalt mycket användande, handhavande eller fel på din lur/batteri. Laddade min gamla sensation...
Låter kymigt, mitt batteri håller riktigt länge. Hade den "vanliga" sensation innan och skillnaden är enorm. Jag pluggar in min till laddning...
Håller inte med dig på den punkten. Fick min XL igår och wow, sicken lur. Var jättenöjd med min vanliga Sensation om man bortser från ljudet i...
Jag använder inte radion men om det krävs att man köper nya lurar för att använda det som finns i telefonen som orginal så tycker jag att det är...
Självklart kan man inte begära kanonljud från sådana pyttegrejer men skillnaden är ganska stor om man jämför med tex ajfån.
Tack gualm. Nu kan snart frugan ta min Sensation och jag får en XL.:p
Förmodligen en riktigt dum fråga men..... Tänkte göra en fabriksåterställning på luren men nästan allt är fortfarande kvar. Gick in på "SD och...
Problemet är inte volymen, det är kvalitén på ljudet som är kass. Ingen bas och inget djup, precis som en gammal klockradio.
Har säkert varit uppe 1000 gånger men.... När jag spelar upp musik och filmklipp så är ljudet riktigt kass om man jämfört med andra smartphones,...
Sicka kräk, kräv en ny.
Osäker på vilket program. Maps eller locations eller liknande var det i alla fall. Stäng av det så kommer det att funka.
Tack för svaren, lutar nog åt Wildfire.
Tack, men den är nästan lika stor.
Efter att ha sneglat på min Sensation så har frugan bestämt sig för en HTC. Hon vill dock ha en lite mindre men med så mycket gottis som...
Någon som har info om uppdateringen?
Är väl ingen nyhet för någon att ljudet överlag är kass. Om dom nu säger att det är fel i mjukvaran, skall det då behöva ta 100 år att fixa till...
Förnekelse. Älskar min sensation men ljudet är under all kritik.:cry: Att jag skall ladda ner appar och göra tusen och en inställningar ställer...
Vet inte om detta har varit uppe innan. Är det bara jag som har riktigt sunkigt ljud i luren vid samtal? Sitter man i tyst miljö så är det ok men...
Egentligen skandal att man inte bara kan gå till butiken och få en ny.Om den är ny så måste det gå att lämna tillbaka eller häva köpet.
Att förstöra premiumkänslan genom att sätta plastfilm på luren låter som en heltossig idé. Vet inte om det blir mycket sämre det blir på HTC men...
HTC vinner på helhetskänslan i mitt tycke. Samsungs lurar känns väldigt plastiga. *duckar*
Provade wind up knight, inga problem. Fick samma problem som du med Cordy dock.
Tack så mycket. Det kan faktiskt vara så enkelt.:o
Ta denna tex, vem vill ha denna i bilen? Stor,klumpig och ful....
Trist att det inte verkar finnas något lite smidigare och snyggare.