Separera namn med ett kommatecken.
Svar från Cdon.com
Samma här, hoppas att de får in den i bra tid och att man hann vara med i första "tjinget" så att säga :p
Nu är den uppe igen iaf :)
Jag skrev De svarade Alltså ingen garanti längre att man är med i första "batch:en" :(
County är som "län" här i Sverige, när jag beställer brukar jag skriva i "Kalmar län" under county eller "state" i vissa fall..
Kan med 99% säga att det ingår ett original-batteri till telefonen. De visar att människor köpt med ett extra batteri "Frequently Bought Together"..
Då Motorola ej har någon officiell återförsäljare i Sverige längre så är nog Ebay att rekommendera, det blir även billigare också antagligen. :)
Plus att det är inte säkert att framtida version av Android blir gratis när det kommer till Motorola. Deras senaste Facebook-nyhet skriver de att...
Får man från UK också ^^ Jag beställde som sagt från Handtec.co.uk och det gick problemfritt. Hade telefonen på 4 dagar.
Om T9 funkar med hårdvarukeyboarden så ja. I Hero'n la den till svenska ord i T9-ordlistan när jag hade den. För övrigt, Joel från Växjö som...
Fick sim-kortet Augusti -09, gammalt då? Edit: Snackade med Telenor, kan vara sim-kortet så de skickar ett sprillans nytt. Får se om det funkar...
Du har alltså två separata, en för internetsurf och en för MMS? Kan du säga vad du fyllt i under MMS och i vilka fält (exakt även om fälten är...
Kan inte få det att fungera oavsett guiden i Wiki'n.. Har skapat separat profil för "internet.telenor.se" och separat för "services.telenor.se"...
Har kollat igenom hela tråden på Alldroid (svettig action), däremot har jag en fråga som jag tänkte om nån av er vet svaret på; Enligt vad jag...
Står i Keyser's fotspår ^^ Däremot säger den holländska sidan att de testat på Engelska. You gotta love Google Translate.
Jag är väldigt intresserad!