Separera namn med ett kommatecken.
Startat om och kör standard launcher, så jag börjar luta åt att det är hårdvarurelaterat. Men som sagt, spel där man lutar enheten fungerar.......
Nä, så enkelt är det inte. Auto rotate är på :-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Hej Min Nexus7 har slutat att rotera bilden automatiskt, trots att exempelvis Temple run fungerar (där man lutar telefonen för att ta...
500 kr måste ändå anses rimligt. Klart lägre timtaxa än en bilreparatör och då får jag hellre tillbaka information från min telefon än fixar...
Hej Om ni läser inlägget: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=84368 Vad tror ni händer om man lämnar in den på Phone House? Är en...
Hej Har en Galaxy s II som sedan i onsdags slutat fungera (följ historiken på https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=84368). Har...
Kommer nog bli en hejare på Odin etc, men en kort fråga. I vilket läge ryker bilder mm som finns på datorn. Dvs, räcker det med ny bootloader...
Hmmm.... to be continued. Nu lyckades jag faktiskt få fram menyn för rensning av data cache/factory reset. Tryckte även in startknappen...
Nä, nu kan jag inte få upp någon meny över huvud taget (varken med volym upp eller ner). Det enda som kommer upp är Samsung-animationen och sedan...
Hej Behöver hjälp kring att väcka liv i min Galaxy SII. Igår så var min telefon helt plötsligt död. Jag tog ut batteriet och startade om....
Ursäkta en dum fråga, men factory reset, innebär det att någon data går forlorad? Ex sparade bilder, nedladdade appar mm?
Glömde nämna att själva uppringningsfunktionen nu är segare. Är lite som på min gamla HTC Hero, att är man för snabb så kan man nästan sätta igång...
Hej Har ICS med Go Launcher. Mina största problem (tar gärna emot kommentarer om flera känner igen det): - Scrollning rent allmänt är inte...
Hej Har en Samsung Galaxy SII där jag under en längre tid har varit missnöjd med batteritiden. Har även inte heller förstått varför många andra...
Är du duktig på att tolka resultatet? Har installerat och då får man ex upp två typexempel (partial wakelocks): MAIL_SERVICE: 20 m 43 s,...
Sorry, hittar inte denna bild... hur som helst, det jag nu vet är att den största boven är det som sker under valet "Bakgrunddata", dvs alla...
Brukar hänga med i svängarna, men nu är jag lost. Vart hittar du detta menyval? (har en Galaxy SII). Och som sagt, ingen app som kan göra jobbet...
drkrupp, kan du förtydliga vad du menar med ditt resonemang kring hur mycket telefonen är vaken jämfört med hur mycket skärmen är tänd. Om jag...
Visst är det en intressant fråga :-). Jag har fått för mig att det inte hamnar på appen i sig (mer än den CPU/batteri som den faktiskt förbrukar)...
Hej Jag har en Galaxy SII som jag tycker drar alldeles för mycket batteri när den är "inaktiv". Har inga problem med batterihanteringen vid mer...
Pingvin: Jag är inte helt säker på att du förstår min poäng. Självklart kan även jag läsa en mobil hemsida från det avstånd du nämner, men med...
Vi kan väl då enas om att med högre upplösning och LED-signal(er) så hade alla varit nöjda. Upp till Samsung nu att leverera till SIII :-). Ang...
Gr1peN. Du låter lite upprörd men jag kan faktiskt ganska enkelt ge dig några bra argument. Ang skärmen. Som sagt, den är underbar, men du skall...
Ok, här kommer då min kortrecension/jämförelse med HTC Hero. Tyck till om ni vill :-) Har nu haft min Galaxy SII i drygt en månad och jag måste...
Tack för kommentarerna. Jo, visst är det ju så att man byter ut och lägger till mycket via Market. Där ute någonstans finns lösningen :-)....
Tänkte ge mig på en liten halvlustig jämförelse mellan min gamla HTC Hero och nya Galaxy S II (lätt match tänker väl de flesta, men...). Har dock...
Tack för svaret, var inte meningen att låta grinig :-) (har dock slängt min HTC Hero i golvet en gång för mycket och jag upplever att den behöver...
En reflektion: - När LG Optimus 2x kom tog det 9 dagar från unboxing till testet dök upp - När SE Xperia Arc kom tog det 14 dagar från unboxing...
Testade av en tillfällighet på en kompis Hero-telefon. Samma problem.... Nog f*n borde det väl finnas en lösning?
Ahhh... lockpicker vilken befrielse.... och nej, jag inte inte oansvarig. Ett grafiskt lösenord anser jag är mer säkert en en stationär dator som...
Såg ytterligare en i ett annat forum som hade samma problem, men det verkar ju inte vara extremt utbrett får då hade väl en fix kommit.... När...
Notifieringar fungerar ej Någon som har en lösning på att man inte kommer in på touch-läget när man klickar på notifieringar? Jag kommer numera...
Photoshop är ju inte gratis direkt :-)
Hej Någon som kan rekommendera något bra verktyg för att rita förslag på appar och touch-varianter på hemsidor till Android (och ev iPhone),...
Har fått ett problem sedan en vecka tillbaka med min Facebook-app. Problemet ligger under aviseringar och när den går över i "browser mode"....
Tack Tack (ursäkta sent svar)
Hej Hur gör man för att se vilket telefonnummer som en viss person har utifrån sin SMS-meddelandehistorik. Ponera att man har två personer med...
Aha, back-knappen. Så intuitivt :-) Skall prova nästa gång....
Hej Någon som vet hur man avslutar ett samtal där det tutar upptaget? Varken på displayen eller med den fysiska avstängningsknappen kan man...