Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Ja, den fungerar iaf med P:n. Provade just min sån adapter med ett USB-minne och en trådlös (radio) Logitech-mus (ej samtidigt) och båda...
Tryck en gång på power-knappen för att visa låsskärmen, sen håller du inne power-knappen en lite längre stund o får då fram flera alternativ...
För att återkoppla till mitt desperata utrop tidigare i tråden så har jag nu fått notis via PC Companion om att ICS finns att ladda ner till...
Är det någon mer än jag som fortfarande väntar på ICS? Både PCC o SUS säger att det inte finns någon nyare version än den jag kör, vilket är...
Detsamma hände mig så man måste följa instruktionen: Important for first install: Wipe data/cache. Som står i MIUI-tråden, dvs du ska köra...
Det dyker upp en enhet så fort jag kopplar in USB-sladden, det är varken det vanliga interna minnet eller SD-kortet utan en tredje enhet som i...
Uhh hjärnsläpp, hittade filerna på telefonen till slut.
Jag installerade det där syncprogrammet från Huawei, Hi Suite, men telefonen dyker upp med gult utropstecken i enhetshanteraren (USB-felsökning...
Detta urklipp ur Googles användarvillkor är intressant: "11.1 Du behåller upphovsrätten och alla andra rättigheter som Du redan innehar i det...