Separera namn med ett kommatecken.
Du dannejanne, vill du vara VÄLDIGT och utomordentligt trevlig och göra en sak för mig? Jag börjar nämligen misstänka att ovan nämnda "Smart...
Någon med en Mi 10T eller 10T Pro som kan se om ovanstående funktion finns i era Settings (Smart Cover). Mycket uppskattat!
Tack för svar. Jag läser att Ultra-versionen använder en riktig hårdvaru-Proximity-sensor, som jag misstänker avgör om smart cover fungerar eller...
Jag funderar på att byta till en Mi 10 Pro då jag precis köpt en Poco F3 men där den saknade den viktigaste funktionen för mig: att skärmen...
Jag har tänkt uppgradera min S2 till Jelly Bean när den finns tillgänglig. Men problemet är att jag har avinstallerat många original-appar (Game...
Är USB-problemet att mobiljäveln inte kan stängas av utan startar om hela tiden så har jag det problemet. Och att en tom batteri-ikon med en rund...
Kan du inte berätta hur det gick på deltaservicen?
Hade själv behövt lämna in min S2 på reparation utan kvitto och köpt begagnad, så jag vet inte vilken affär. Hur är det om man vänder sig direkt...
Nej vi har inte samma problem som länken ovan.
Jobbigt problem med min S2 (ICS 4.0.3, rootad). Problemet började när jag tog ut batteriet. Sedan dess är min S2 inte sig lik. Det har alltså inte...