Separera namn med ett kommatecken.
Intressant telefon. Har ni märkt av reklam i era telefoner? Enligt en rapport så har Coolpad installerat en "backdoor" i många av sina produkter...
Fungerar det här spelet på en SGS? Har försökt installera men får bara meddelandet "Det finns inte tillräckligt med utrymme på enheten."
Nu är det släppt! Go and get it! https://market.android.com/details?id=com.subatomicstudios
Det blir nog en lång väntan. Amazon stal spelet. :-( Fieldrunners » News » Fieldrunners HD Launching on Amazon Appstore, Free for the First Day!
Är det någon som lyckats installera detta på en Galaxy S eller liknande?...
Jaha, då har man dummat sig och köpt 2.0 i onödan till sin SGS. Nu är det synd att man bara kan få tebax pengarna inom 15 minuter. Hittade...
Det finns en ny version av Aldiko ute! Den har äntligen support för e-böcker med Adobe DRM skydd. Så nu kan man läsa bl.a bibliotekets e-böcker....
Jag har också kört deras app i ett par dagar. Fungerar väldigt bra och ljudkvalitén kan man inte klaga på. Gillar verkligen sidan med stats och...
Varför inte? Själv så använder jag ett par Sennheiser HD 555 när jag är hemma.
Hej! Jag har testat att strömma genom WMP12 och det fungerar ganska bra. AVI och MKV filer fungerar. Ska testa med lite fler format snart....