Separera namn med ett kommatecken.
Jag har flera kalendrar i min GN (Jobb, Privat, Företag) och jag skulle vilja skilja dem åt i egna färger. Kan jag göra detta med orginal...
Jag hade tidigare Samsung Galaxy S2 och med den kunde jag gå in i en kontakt i min adressbok, klicka på "Redigera" och "Join" och sedan sökte...
Fick just hem min GS och har provat den lite innan jag stoppat in SIM kortet. Att låsa upp den går fort. Men sen fattar jag ingenting för inte...
Jag har en Nexus One nu och jag totalt älskar skärmen när mobilen har tangentlåset igång. Slida åt höger för att låsa upp och vänster för att...
På mina förra telefoner skickade jag ofta MMS bestående av flera sidor där vissa innehöll text och vissa bilder. På min Nexus One kör jag med...
Körde just igång Pocket Legends och möttes av en uppdatering. Nu väl inne i spelet ser det för jävla fult ut. Pixligt och fult. Jag har testat...
Någon som har fått följande att fungera? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887 Det verkar som om ett flertal personer fått...
Hemma har jag en Dlink 655a som jag kör trådlös till bl.a en laptop och min N1. Till laptopen fungerar det galant, aldrig någon nertid i...
Jag har kollat runt lite på Youtube på dem klipp som finns inspelade med Nexus One i 720p och jag är (tyvärr) börjat bli skeptiskt till denna 720p...
I förrgår upptäckte jag att min N1 hade problem att laddas. När väggladdaren var ikopplad var jag tvungen att justera microUSB kontakten lite...
Jag har en Nexus och är nöjd över den med allt utom en sak... en stor sak... slowdows! Med en processor på 1ghz och 512mb i RAM tycker man att...
Jag har en vän på min Facebook som inte har angivit som E-postadress synlig på Facebook så därför vill inte min Nexus synka med kontakten i...
När jag trycker på ON knappen uppe på min Nexus så möts jag nu av en slider som säger "Slide to unlock" istället för ikonen för att låsa upp och...
Vad får ni för hastigheter via ert W-LAN hemma? Posta era svar enligt följande: -----------exempel--------------- Hastighet 1135 kbps...
Jag har nu kört min Nexus i 5 dagar och jag måste säga att jag både är supernöjd och även förvånad efter jag läste detta i Swedroids recension av...
Applikationen "Clock" är verkligen läcker, speciellt om man trycker och håller inne dim-knappen. Min fråga är om det går att ordna så telefonen...
Jag har hittat var jag väljer att endast köra med 2G-mobilnät men hur gör jag om jag vill stänga av EDGE också? När jag inte har tillgång till...
Har nyss fått hem min Nexus One (Sweet!) och kör med ett Telia 3G kort. Förut hade jag SE P1i och med det gick 3G precis som det skulle. Jag har...
Är det inte möjligt att köra Car Home appen i Street View så man kan se färden och hur man rör sig i Street View?
När jag klickar på Gmail ikonen på Nexus One kommer det upp en helsvart bakgrund och en text "waiting for sync" som visas i ca 3 sekunder och...
Jag har nu provat ladda upp två bilder via Nexus Ones Facebook app och båda två blev löjligt små fast kameran stod på 5mp. Någon mer som märkt...