Separera namn med ett kommatecken.
http://www.sammobile.com/2016/08/20/samsung-wont-update-the-first-generation-galaxy-tab-s-to-marshmallow/ Verkar som att vi inte får mm, min...
Se där det visste jag inte. Dock inget jag hade på min xperia z, men hade nått konstigt mekaniskt ljud och durrande i telen när jag startade...
Jag skickade in min s6 edge igår pga nått sorts mekaniskt ljud vid start av kamera appen.Min köpte jag 2015-11-27 och första gången jag skickar in...
Någon annan än jag som får en gul prick på foton när man fotar åt samma håll som solen är? Har även provat med Z camera med samma resultat. Är...
Jag fick 5.0.2
Laddar ner nu
Så underbart att Android m släpps i slutet på året, och man fortfarande har kitkat på sin kontant betalda tab s 10,5 4g.Ska återställa min Sony xz...
Någon annan som har det problem med att telefonen lägger på när man ska svara. Efter lollipop uppdateringen?
Ja det tar en jäklar tid för dom att skicka ut lollipop.och kollar man Samsungs hemsida så har dom fortfarande ingen planerad version, smått...
På min drar Android system 14%. Jag gjorde ingen återställning innan installationen. Inte efter heller för den delen
Nu har jag fått lollipop via PC companion :)
3 har ju skickat ut lollipop till xz, vad jag vet är det ingen annan som har gjort det än. Är det för att kolla eventuella buggar? Eller är övriga...
Finns det ens en chans att vi får Android M till vår kära tab s?
Enligt cpu-z har min 4g 8 kärnor Exynos octa 5420
Kollar xperifirm och ser att det finns en uppdatering till xz 10.6.A.0.454/R1E kan det vara lollipop?
Ja detta blir nog min första och sista Samsung platta, om man kollar http://www.samsung.com/se/info/update.html#tab så har dom ingen planerad...
Jo men lollipop till min finns att hämta på www.youmobile.org dock är det franska versionen men har hört att det ska funka ändå [emoji14]
Djaxxo skulle inte du kunna skriva hur du gjorde när du la in lollipop är du Jätte snäll :) . Borde väl funka på samma sätt till 10.5 LTE versionen
Finns ingen info om lollipop om man kollar http://www.samsung.com/se/info/update.html#tab så återstår att se när vi får det
Kitkat och kamera Någon annan som upplever att kameran har blivit bra mycke bättre med kitkat?? Jag tycker att det vart sjukt mycket bättre...
Google play tjänster står för 61‰ av min totala strömförbrukning. Någon annan som har detta problem? Jobbar nu så har inte hunnit med Google än...
Jag har fortfarande samma problem. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Även jag avaktiverade Chrome men har fortfarande samma problem. Blir utslängd från nätverket. Mic igång när jag svarar, kan parkera samtalet mitt...
Nu har min telefon blivit totalt bäng. Högtalaren är igång när jag svarar, om jag stänger av den så kan Telen Parkera samtalet. Och den tappar...
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Jag har också börjat få problem med att telefonen parkerar samtal. Har dock lärt mig att det inte är någon idé att lämna in telefonen, så jag...
Berätta gärna hur du upplever uppdateringen sen.Själv är min Xz på rep men dom lär inte göra nånting åt den.Sen verkar dom inte ha gjort någonting...
Det är endast vid tryck på vänster sida av telefonen det blir så,Som svarta vågor som rör sig över displayen
Som rukbriken lyder har jag varit in på Phonehouse med min telefon 1 gång.Pga att jag får svart vågeffekt på displayen om jag sätter den i en...
Är det verkligen bara jag på detta forum som har detta problemet.Isf måste ju telefonen vara defekt.Men pratade med en på sony support som sa...
Jag har detta problemet och min skärm har inte spruckit än.Men då vågar jag inte använda vare sig väska eller bilhållare för den delen
Någon annan som får svart vågeffekt över displayen vid insättning I väska eller bilhållare?? Jag tycker det är extremt vid lite tryck :( någon...
Jo men ändå konstigt att kameran bara har blivit sämre med varje uppdatering Skickat från min C6603 via Tapatalk
Jag provade fota med både min xz och min se satio under exakt samma förutsättning.kolsvart i bilen just efter varandra,Min se satio tar grymma...
Även jag upplever att kameran har blivit sämre.Har även provat diverse kamera appar och inställningar.Men utan större framgång Sent from my...
Tillför den någonting vettigt? Skickat från min C6603 med Tapatalk 4
Någon annan än jag som har fått Album version 5.2.A.1.20 nu på morgonen??