Separera namn med ett kommatecken.
För mig kostade det 3100kr. Men då har även amöborna bytt bakstycke, högtalare och mikrofon. Jag vet inte om alla de delarna bildar en enhet som...
Jag fattar inte varför dom vill ha 3100kr för att laga min skärm... misstänker att dom försöker föra in en viss kroppsdel i mitt avgasrör! Nä, jag...
Ja, då fick du ett bra erbjudande, dom vill ha 3100kr för att laga min, även då bara byte av skärm. Köpte min mobil på en stor Elektronik kedja...
Surt! Jag fick ett kostnadsförslag på reparationen som är högre än halva telefonens nyvärde och det känns ju inte bra att betala sånna summor om...
Är det någon fler än mig som har fått skärmen spräckt helt oförklarligt, och har ni provat reklamera? Och hur gick det isåfall? Jag ringde ett...
Det kan vara jag som svamlar... ikonen dyker upp i notifieringsfältet om du skriver text så du kan växla mellan tangentbordsinmatningar , men...
Det finns ju inte så mycket med inställningar, men Asus Svenskt tangentbord är valt... den skillnad jag kan se är att tangentbordsikonen i...
Jag fick tillbaka min Transformer idag och höll på att få ett utbrott då jag läste serviceinformationen, det enda dom hade gjort var att...
Nä, tyvärr är det ju så att när man ringer support så kan det ju vara en utbildad barnskötare man får tala med vars förra jobb var att skura...
Jag kontaktade Asus support via telefon, numret finns på Asus Sveriges Facebook sida.
Jag har provat att ta lös dockan flera gånger utan att problemet löst sig.
Jag kontaktade Asus support och när vi konstaterat att problemet fortfarande var kvar efter den "obligatoriska återställningen" så tyckte dom att...
Jag har precis samma problem, verkar som att det endast är i webbläsaren och "klickar/rör" man vid texten så går det att radera det man skrivit....
Om du valde 'Facebook för HTC Sense' så står det strax under fotot 'Tagga den här bilden'... klicka på den texten så kommer din kontaktlista över...
Klicka på bilden så du får fram menyerna, välj "dela" (pilarna som delar sig) välj Facebook för HTC Sense, under bilden står det nu Tagga det här...
Hade/har precis samma problem, försökte att själv köra in Htc:s uppdatering som finns att ladda hem på deras sida, men får bara felmeddelande i...
Kan bara hålla med, svt plays livesändningar är riktigt värdelöst. Jag mailade svt och frågade om något var planerat för Androidlurar, en app....