Separera namn med ett kommatecken.
Google kalenders egna tidsplan widget visar påminnelser man kan skapa med GA men då syns även alla andra kalender händelser. Skulle vilja ha en...
Någon som har koll på svårighetsgraden att byta kamera mins/glas på en S6a? Har fått några riktigt tråkiga repor son påverkar bilderna jag fotar....
Någon som vet något om denna eventuella lur?? Det enda jag hittat är typ http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6_plus-7270.php
På G å teckna nytt abb och är ute efter en mobil i toppskiktet. Sony XZ är den jag funderat över med vattentåligheten och att jag gillar den som...
Tjenare, kollar efter om det finn ett skal eller liknande till XZ som gör att den flyter tex om man tappar den i vattnet när man är och fiskar, så...
Hittade denna platta till "bra" pris och blev sugen men inte helt 100 på den. Vad tror ni kan det vara något att satsa på?...
Sugen på ny platta, och hittills har jag fastnat lite för dessa 3 plattor. (16gb wifi modeller) Tablet Z har ju inte släppa ännu men bortse från...
Har fått min display utbytt på garanti och den är sjukt ljusstark, när jag har på lägsta och jämför med fruns S2 (som var lika min gamla i styrka)...
Nä är jag scrollar på ex i tapatalk eller i browsern eller någon annanstans där det behövs och stannar med fingret så skakar skärmenbilden, sker...
Tycker att mina kamera på telefonen har börjat ta en jävla lång tid på sig att starta, kan ta upp till 4sek kanske ännu längre. Har näst...
Såld!
FB= facebook om någon inte skulle förstå ;) Sen jag uppdaterade till ICS så synkroniseras inte längre bilder fårn FB till andra appar än samsungs...
Varför stängs inte skärmen av när jag använder MHL-adaptern? Är när jag kollar på film jag vill att skärmen skall bli svart på mobilen men spela...
Sugen på ny telefon och fastnat för Inc-S, är inte i behov av 2Cpu. Största ?? För mig är om den kommer få sense 3.0? Htcsense.com verkar ju...
Har haft min desire<3 sen då den släpptes och alltid kör stock, aldrig behövs återställa eller liknande men kört alla updates som kommit. Nu...
Såg att mitt market har laddat över 300mb under dagen? Vad har hänt? Har ej laddat ner nå appar iaf inte den storleken. Såg precis en till grej,...
Jag får FC på "Program hanteraren" har testat lite allt möjligt någon annan osm har detta problem? /Tommy
Som rubriken lyder.
Fick hjälp av gjarnling här på forumet om ett tips att skaffa ett utlänskt SIM från ex. UK eller annat land som tillåter betal apps och på så sätt...
Har upptäckt nu när jag var och åkte bil skulle jag köra igång gpsen men fick den inte att starta. Starta om heron och fick igång men tyckte...
Sitter med telefonen nu en hero och funderar över vad sen sysslar med. Den kopplar upp sig mot Sweden 3g hela tiden fast jag har Telia, är det...