Separera namn med ett kommatecken.
Får en ny G5a i dagarna pga ett försäkringsärende. Kvinnan som ringde sa att jag får den nya(årets, som hon uttryckte sig) med uppdaterad...
Tänkte väcka liv i den här fråga igen. Är juh ett erkänt problem att många G5or hade jävulskt dålig batteritid med kraftigt standby-drain, bl a...
Har bestämt att nästa telefon blir en xiaomi. Aldrig haft en, provat lite andra kinatelefoner, t ex Elephone p9000 och Oukitel k6000pro. Men nu...
Okej, tänkte kolla vad ni kinatelefonkännare har för tips. Börjat kika lite efter nästa inköp. Använder idag en Elephone p9000 us version. Helt...
Behöver tips på en billig ip-klassad telefon. Orkar inte leta när de finns så mycket kunskap här, så kom med tips. Har en tanke att använda den...
Hur är batteritiden, ni som äger en moto z/force? Klarar man en dag med typ 3h SoT? Eller hur ser batteritiden ut för er?
Är spyless min några månader gamla LG G5, sämst batteritid, i övrigt grym telefon. Älskar vidvinkelkameran. I väntan på Nougat och...
Varför läser appar extern lagring? Jag har en rootad LG G5 som jag tycker drar för mycket batteri i standbyläge. Försöker lista ut problemet....