Separera namn med ett kommatecken.
Kameran är riktigt bra och snabb.. jag har småbarn å vill kunna ta kort på dom utan att behöva ha en vanlig kamera.
Jepps. Har haft den sen i början av juli och inga problem än. Jag gillar ju samsung :)
Jag köpte en s5a istället för lg g2.. jag som startade tråden alltså..
Jag köpte nåt sånt där glas att sätta på telefonen från fyndiq. Men jag fattade ju inte riktigt hur jag skulle få på det så råkade först lägga...
Min s3a betedde sig inte så.. men kass på annat sätt och skärmen sprucken! Jag är nöjd med s5 an. Velade i över en månad om vad jag skulle köpa.
https://fyndiq.se/mobil-surfplattor/samsung-tillbehor/galaxy-s-modeller/galaxy-s5/fodral/planbok/?sf=brand:Qubits#475401-qubits-planboksfodral-sams...
Jag vet.. jag köpte en plånboksvariant billigt på fyndiq som är så mkt bättre.
Har tagit bort mitt.. använde den en halv dag men blev tokig!
En till fråga. Varför går inte S view stänga igen när man öppnat den?
Tror ni det är bra för telefonen att byta baksida lite nu å då? Eller kan den bli lätt söndernött? Har köpt S view men telefonen blir ju så stor...
Men du skrev ju att android hade ett slött system. Min telefon funkade bra förut.. men nu håller den på att ge upp så jag skulle vilja köpa nåt...
Ok så du tycker man ska köpa en iPhone då?
Ja det är väl det.. men den känns väldigt liten.. hade hoppats på nån z2 compact
Ja precis. Min s3a har blivit kastat från höger å vänster utan att nåt hänt tills en dag då den för typ femte gången föll i asfalten så sprack den.
En telefon som inte är så mkt större än s3an.. typ :) men alla bra telefoner är så stora..
Har letat efter en ny mobil i en månad nu men kan inte bestämma mig för vilken. Det går upp å ner varje dag. Vill ha en bättre telefon än mim...
Jag kan inte hitta en annan telefon än g2 blir tokig på detta :P
Tur man kan googla själv annars hade jag väl väntat på den...
Ingen aning trodde dessa var det.. men det var ju långt ifrån vad han sa.
Var å kollade på en g3 idag men tyckte att den var förstor. Säljaren sa då att dom snart skulle få in g3 mini och då sa jag att jag vill inte ha...
Jo men siba finns inte här :P får åka på mediamarkt typ..
Är det inte bättre att kolla bilden före? Alltså köpa i butik än webshop?
Vill nog inte ha mindre än 42" heller.. Å gärna ett känt märke.
Max 5000:- kolla gärna upp.. Vi har ingen aning vad man ska tänka på.
Vi har en plasma oxå nu som vi ärvt av mina föräldrar. Så den åker upp där tjocktvn står så då ska vi köpa en bättre tv nere. Vissa pixlar har...
Attans då är jag ju tillbaka på noll. Min s3a höll bra länge men en dag när jag hade ett kast skal på så sprack skärmen. :( vill ha en tåligare...
Vi skulle behöva byta ut vår 32" tjock tv för av ingångarna där bak glappar. Så ibland kan vi se på tv och ibland inte. Vill helst inte ha större...
Ok får se hur jag gör.. ska åka till nån butik som har båda å känna mig för :)
Jag läste det.. så makulerade min order. Nu kan jag inte bestämma mig för g3 eller g2 ändå... haha
Köpte en vit på siba nu.. Hoppas jag blir nöjd. Man fick ett flip cover med därför jag valde där. Har inte siba där jag bor så nu får jag vänta en...
Ska man köpa en svart eller vit då.. Verkar som svart håller på ta slut överallt.
Tack då slår jag nog till på en sån :)
Ok känns som att det kanske får bli den då. G3 är större å dyrare å vill inte ha en så mkt större telefon.
Ok! Jag har en samsung galaxy s3 4 G som beter sig väldigt dåligt ibland. Vill inte köpa nåt som beter sig så, då är det ingen mening att byta.
Ok kollade nexus 5 med men gillade den tyvärr inte... :/
Har surfat runt i en månad nu och letat efter en ny mobil. Nu har jag äntligen hittat den jag tror jag ska köpa, en lg g2. Men så ramlade jag in...