Separera namn med ett kommatecken.
Well.. 2 resistorer och lite tejp kallar jag inte en jigg direkt. Men fick den i download läge på första försöket så kan verkligen rekomendera...
Sådärja! :teeth: 4kr kostade resistorerna, lite tejp. Flashade om med stock XWJS5 rom. Telefonen är back up and running! Och det...
Yes är väl påläst hur jiggen fungerar.. få bli en tripp till Elfa imorgon o köpa några motstånd och börja pilla. Lyckas inte hitta kvittot på...
Kan inte nödåterställa, har inget 3knapps kombo på telefonen... Kontaktat Samsung redan och frågat vart jag ska vända mig, får se vad dom...
Min Galaxy S är brickad efter jag försökte upgradera till 2.2.1. Allt gick fint tills den tappa kontakten med datorn vid 25%. NU startar inte...
Edit.. Får jag en lånetelefon under tiden? Kan inte vara utan luren en enda dag pga tjänsten. Vägrar betala samsung ett öre för det heller då den...
Har gjort en återställning och nu kan man ju börja radda upp alla problem... det är 10 gånger värre nu än innan. Market funkar ej, swype lyser...
Själva telefon applikationen i min galaxy hänger sig titt som tätt. Mobilen vibrerar till 1 gång sen vibrerar den till 2 gånger efter några...
Nu gick det :D Jag gjorde en fabriksåterställning på telefonen. Rensade lite i datorn. Dödade så många onödiga program i datorn jag kunde...
Stockholm men jag jobbar imorgon så kan tyvärr inte :(
Som rubrik så lyckas jag inte upgradera till Froyo. Telefonen är helt original. Köpte den för ca 2 veckor sen. Efter 2 timmar så fick jag Kies...