Separera namn med ett kommatecken.
Glad I could help! :-)
Hoppas att det löser problemet! :-)
Kan detta vara någonting? http://www.htcdesireforum.com/htc-desire-general-discussion/screen-dims-during-call-%28/15/
Jag anar att länken leder till själva appen, och möjliggör nedladdning via market?
That's what I thought. Han gav sig dock när jag påpekade skillnaderna mellan DHD och Evo 4G. Jag kommer aldrig att förstå varför man väljer att...
På tal om försäljare, en sådan försökte kränga mig en Wildfire istället för en DHD (som ej fanns i lager). Ett av hans briljanta argument var att...
Ah, smidigt värre - det hade sannerligen varit surt om den funktionaliteten avaktiverats, då det trots allt vara bra grejer. o_O
Är HTC Sense-gränssnittet <> htcsense.com, i den benämningen att funktionaliteten som erbjuds via hemsidan kommer att finnas även när LauncherPro...
Hur skiljer sig den fysiska storleken mellan 1230mAh och 1500mAh? Same size eller blir den marginellt större?
Standard-Desire ser mycket bättre ut i mina ögon, den vita färgen ingav mig en påtaglig känsla av plast. :-)
Med risk för att hamna OT, tycker jag att nästa steg för SEB vore att implementera E-kort (kanske inte just i appen i startskedet). :-)
Det där låter som en dröm, hoppas att SEB råkar kika på just denna tråd och peta in den funktionaliteten!
Interesting, tack för din rapport. :-) Ps. Är du samma Hund som återfinns på Ubuntu-forumet (gissningsvis ja)?
Det vore nämligen intressant att se den dokumenterade effekten av det hela. :)
Är det någon som är sugen på att göra ett vetenskapligt test av det hela? :-)
Haha, riktigt välgjord må jag säga! o_O
Visst är det på det viset att man måste bära omkring sin bankdosa för att kunna logga in? Då kan man lika gärna skippa det hela och gå till en...
Desire lär väl gå ner i pris med någon hundring när denna släpps? I might as well get one of those, då det annars ser ut att bli ett ganska dött...
Jag skickade in en Sony Ericsson W380i till Anovo. Visserligen åtgärdades problemet temporärt, men jag tycker nästan det blev värre efteråt. Nu är...
HTC Ace verkar riktigt fin; hur tror ni att den ligger till batterimässigt sett?