Separera namn med ett kommatecken.
Jag fick byta till JJ hybrid igen, för min telefon segade sönder sig. Vart obrukbar
Såld!
Vill inte skicka den. 1000 kr får den som hämtar den för!
Nåja har ett bud på 1000 så utgå ifrån det.Sen är ju det inte speciellt svårt och lägga in orginal rom
Nej. :)
HTC flyer säljes Köpt för två veckor sen, insåg att 7tum är för liten för mig. Fint skick, alla tillbhör medföljer Versionen utan 3g. 16 gb minne...
Okej. Tack ändå :)
Hej! Du sa jag skulle hojta till om jag vart intresserad av att byta din lur mot optimus x2. Har du sett bilderna? MVH
svagt intresse. nåja
[IMG] haha får väl ta en ny bild då ;0 som ni ser är där några repor som syns om man har blixten på eller kollar på skärmen ifrån sidan [IMG]
här komner bild
jo det känns helt klart intressant :) laddar upp en bild på skärmen så fort jag kan :) Sent from my LG-P990 using Tapatalk
kan även tänka mig sälja den . bud gäller då Sent from my LG-P990 using Tapatalk
skärmen har inga repor som jag kan se iaf men ska ta ett foto till dig , jag kan vänta på simkortet om du vill så får du mer rakt svar om...
har beställt ett nytt simkort så jag kan prova motagningen fortfarande intresserad av byte Sent from my LG-P990 using Tapatalk
inte låst ! Sent from my LG-P990 using Tapatalk
nej har inte provat med ett annat simkort . helt obrukbar är den absolut inte. den droppar helt enkelt bara mottagning några sekunder . skärmen...
dustin vill skicka till anvondo eller vad det heter. men jag är inte så sugen på att vara utan telefon. kört utan skärmskydd men skicket är bra....
Hej! Skulle vilja byta min Optimus x2 mot en annan Android telefon. Kravet är att processorn är på 1 ghz , så kom med förslag. Telefonen är inköpt...