Separera namn med ett kommatecken.
Sålda till @identitymatrixI
Säljer ett par Samsung buds 3. Oöppnade. Pris. Bud från 500 plus frakt. Avslut tisdag.[ATTACH]
Fungerar fortfarande dock inte med galaxytab20 utan bara med MECENAT10. Så 10 % istället för 20 %.
Menade såklart S10 lite. Ja. Det har ju blivit lite inköp redan... alltid någon ny deal
Som reflektion till s11 lite så säljer samsung den för 3400 kronor 128 gb 5g versionen då i går också Keyboard book Cover samt att du får tillbaka...
Avvakta till marknaden har blivit av med de till lågt pris nu sen är det nog inga konstigheter.
Samsung A9 surfplattan via mecenat
För jävligt åter i lager, sugen på att beställa bara för att.
Yes. 5700 ish för 256 gb 5G modellen via mecenat. S11 128 gb 56 med Koden S11earlybird går på 7500 med buds3 samt 700 i form utav poäng. Mer...
Book Cover ingår oavsett. Däremot får du 10 % rabatt också. Jag får följande priser i appen S11 256 gb wifi för 6832 kronor med buds3 och slim...
Köp en till och kör en retur på den första beställningen.
Jag vägrar skicka in något av värde till samsung som inbyte. Har en hög av trasiga/äldre telefoner som används vid inbyte för att trigga bonusen....
Kom med ett bud?
Lite så, blir eventuellt retur här också. För den som verkligen behöver abonnemanget så går det säkert att sälja respektive och få abonnemanget...
Nu slut i lager
Går att köpa s11 256 wifi för 6470 i samsung appen. Får dessutom tillbaka cirka 700 kronor i form utav poäng.
Nu var det ju ett tag sen man satt med en A modell från samsung men upplevde iallafall då att det inte var mycket att ha. Är man bara ute efter 1...
Kan det verkligen stämma för en 256? Phonehero ger 8000.
Kom med ett bud så får vi se.
Säljer innehållet i Comviq Mystery boxen Pixel 10 Pro 16/256 GB Pixel Buds Pro 2 Pixel Watch 3 LTE 45 mm Minsta total kostnad för allt är 12 456...
Hur snabbt ladda ni batteriet? Tycker det går lite segt. Indikerar just nu att det tar 60 minuter från 30-100 %
Fel tråd. Men 3500 (256 gb) var med abonnemang som gick att säga upp direkt. 4500 var för 512 gb
Ja det blir nog en retur här också. Framförallt nu när det gick att köpa en samsung s25 edge för 3500 kronor.
Nu borde det vara nära för någon att kunna hämta ut sitt paket.
Nu slår det inte tipset ovan men vid köp av samsung S25 Edge från nästan alla större affärer och operatörer så ingår Samsung tab S10 FE+. Samsung...
Väntar med spänning på den första som får sitt då jag egentligen inte har behov av någon ny telefon.
Instämmer egentligen till fullo. Helt bedrövligt med alla erbjudande som fungerar i tid och otid. Är lite som att spela på roulette. Snarare så...
Som komplement till ovanstående så får man även 50000 extra poäng vid köp av en mängd varor på samsung.se när man är medlem.
I Inga koder är hemliga, det innebär dock inte att de kan upphöra att gälla eller justeras i omfattning. Flera av samsungs andra koder har...
Jag har full förståelse för att alla vill dela allt. Men sannolikheten ökar att rabattkoden försvinner. Den ovan är ett tydligt sådant exempel.
Förövrigt så var vi förklaringen till priset via mecenat/Benify här. Framgår inte via mecenat osv men finns på samsung.se
Bruka tipsa om det mesta jag hittar, men ville se om det blev leverans. Flera av färgerna hade dessutom leverans 15/9 och bortom. Ett tips är...
Fungerat sen i måndags. Även på vanliga samsung.se men då med mindre rabatt eftersom grundpriset är högre Har fått leverans. Samsung är fullt av...
Det var förra helgen då samsung körde med en 10 % rabattkod. Fungerar dessvärre inte längre.
Ingen rabattkod. Däremot behöver du lägga till abonnemang som går att säga upp. Ger 1000 kronor rabatt på rea priset och således 2990. Via vanliga...
2025 modellen som gäller nu. Tyvärr har priserna gått upp på både ultra och edge. Inte i närheten av lika bra länge. Bästa jag hittar är ultra...
Instämmer. Redan bra rabatt på Edge med abonnemang. Sen en tv på det också.
Åter i lager! Verifierat med en edge
Nya samsung S10 lite wifi med inbyte på samsung.se för 2691 kronor inklusive book Cover med keyboard. Noterar att man även får cirka 500 kronor...
Ni som haft telefonen nu ett tag. Är ni fortfarande lika nöjda? Har en edge påväg samtidigt som man väntar på comviq Mystery paketet.