Separera namn med ett kommatecken.
Tja! Mjaae, har en Oneplus, med 5.5", skärmstorleken på Z2:an passar mig rätt bra. Läser en del böcker och tidningar när man är på språng, epub...
Hej! Hade problem med döda pixlar på min tablet Z2 som jag haft i nästan ett år. Var inne på elgiganten idag och efter många om och men fick jag...
...
Tar gärna emot en invite jag med. Är desperat då jag dödade skärmen på min note så modellen kvittar.
Hur är egentligen batteritiden i Z2? Verkar inte ha kommit ut några officiella uppgifter gällande det ännu. Kommer de ha med "pen mode" som...
Blir nog ingen Samsung för min del, främst pga den känns lite plastig och att jag tröttnat på samsung. Vad tror ni om prestandaskillnaderna...
Då är det nästan lika bra att köpa den här hemma i Sverige för 5400. Någonting med den amerikanska 4G standarden gör att de inte kan köra Octa...
Läste det när jag titta lite närmre på den. Kan ju vara värt att investera lite extra för att slippa uppgradera alltför snart vilket min...
Ska testa Samsungen, och försöka hitta en TF701 att pilla på. Har du koll på vilka fysiska butiker som har den "ute"? Lite så jag kände innan,...
Hårt. Har redan beslutsångest. Har läst på annat håll att Samsungen inte har samma flyt som de övriga, har du någon koll på det? Kanske inte...
Hej! Jag pluggar på högskolenivå och känner nu behovet av en surfplatta. Jag har kollat på Asus TF701 med tangentbordet och Sony Xperia Z....
Hur känns surfplattan? Är den lika bra som en "traditionell" platta?
Hej! Står i valet och kvalet mellan Padfone 2 och Galaxy note 2. Pluggar på högskolan just nu, så det blir en del PDF:er och litteratur som...