Separera namn med ett kommatecken.
Halloj! Jag har fixat samsung pay på klockan och då blir den automatiskt lösen skyddad! Problemet är bara att lösen mönstret är prio 1! Alltså...
Varför inte bara välja ficklampsappen som snabbtillgång med dubbeltryck?
Sådär! Nu har jag plockat bort bägge mina skydd och allting gick bra! Bilden upplevs renare och telefonen är trevligare att ta på :)
Ja det brukar ju kännas trevligare än den där hårdplasten! Det som sitter på utsidan är brutalt repig på min i dagsläget så den ryker väl den med!...
Jasså! Du märker inte att skärmen skulle vara kännsligare mot repor än nenna hårda budget plast dom satt dit ? Känns skrämmande efter alla...
Som rubriken lyder undrar jag vilka som tagit bort sina skärmskydd och med vilket resultat! Jag har ju också blivit drabbad av att skyddet släppt...
Hejsan hoppsan! Nu är det närmare 3 år sedan jag postade något här sist och har väl mestadels kört Samsungs flaggskepp årligen! Jag g Köpte...
Tack så mycket! Det löste problemet :D Förmodligen har väl min dotter på 2,5 år råkat ändrat nått
Hallådär! Undrar om jag är ensam om att få den svarta skärmen "skärmsläckaren liggandes" varenda gång den tänds? Uppstod efter senaste...
tänkte fråga någon erfaren angående denna. den översta raden med språk,smilys,osv går den att ta bort?? skulle vilja ha bort den pga att den...
[IMG] [IMG] [IMG] Kanske inget speciellt för alla droidfanatiker, men jag är stolt över det jag åstadkommit hitintills :)
tack så mycket :) alltid kul med tips osv :)
du får gärna förklare mer ingående, jag har inte varit så mkt för att lära mig telefoner på djupet, men hade tänkt göra det nu :) mvh jocke tack...
som rubriken lyder så är det sjukt drygt om man hittar en bild på en het tjej som man vill ha som bakrund på telefonen, men måste då beskära...
jag hade samma problem på en SE arc jag hade förut, och i regel så måste man motionera batterierna noga i början, se till att den är fullladdad...
ruggigt bra än så länge, tjena :) har precis kommit hem och suttit och pillat lite på min HTC xl och måste säga att jag är ruggigt imponerad av...
som rubriken så har jag nu ett problem som gör mig vansinngt frustrarad, i vanliga fall brukar man bara kunna dra i den översta listen på...
slå igång usb de´bugger det hjälpte för mig :) mvh jocke
jo jag har sökt och hittade den inställningen utan resultat :(
varje gång jag ringer startar högtalaren, men jag startade om den och provade ringa morsan utan att högtalaren startade, men jag får köra ett tag...
okey men brygga känns som en omöjlighet då pinnarna sitter fast på ett minimalt kretskort om Du tittar in i usb kabelporten på mobilen, men jag...
nu har jag ett jobbigt problem som innebör att varje gång jag ringer eller svarar så startar högtalaren automatiskt, så att jag måste stänga av...
håller med dig helt och hållet. jag har haft alla iphones på marknaden 2g,3g,3gs,och nu 4an men android slår apple på fingrarna något grön...
här har du en till:D jag hade oxå en iphone 4 men lessnade på apple pga att iphone 3g,3gs och 4 är nästan likadana, ingen större skillnad på...
roota är ju samma sak som jailbreak på en iphone om jag har förstått det rätt, är det någon som har en rootad telefon är det nödvändigt eller bara...
det har jag gjort, :P men hur funkar det med android, ""jag är ju som sagt grön" till iphone kan man köpa appar som förbättrar kamera prestanda...
tack boys det hjälpte nu funkar den helt utan super slö laddningar av bilder osv, vad mer kan man tänka på för att maximera prestandan ?
okey tack så mycket ska prova nu, och det är bara att stoppa i usb kabeln och synka eller ?
hellu! jag känner mig jäkligt ny på just android, jag har alltid kör iphone innan, men nu när HTC desire hd kom ut blev jag så jäkla nyfiken på...