Separera namn med ett kommatecken.
hur laddar man ner abduction world attack till sin mobil? för det finns ju inte på market. Jag betalar gärna för den men vet inte hur man liksom gör.
Hur laddar man ner tvåan då? har blivit helt beroende av det men det finns ju inte på market så hur gör man för att ladda ner det utanför de? :)
alltså i projektet ska vi liksom skriva typ som "bakom spelet" inte bara om vad det handlar om :)
heej allihopa! vi letar efter information och bilder om abduction till ett skolprojekt är det någon som vet något om det så snälla skriv så mycket...
hej jag har liite funderingar över hur man kopplar upp sig mot vårat trådlösa bredband i hemmet. Jag hittar vårat bredband och skriver in...
hur länge har montorolan varit ute ? Ingen som vet om det kommer någon ny i höst då med fysiskt tangentbord? :)
xperia x10 mini pro :)
förresten hur vet man vilka appar som är uppkopplade till nätet?
okej tacktack. :)
Hej, är det någon som kan berätta litte om appar mm. jag är inte jätte smart på tekniska grejer. Men t.ex. hur laddar man ner appar och hur funkar...
kommer denna som xperia x10 få en uppgradering med qwerty tangentbord tro ?:)
Hej jag ska köpa en ny telefon och det har stått mellan xperia x10 mini och vivaz pro. Helst hade jag velat ha vivazen men nu är det ju så att...