Separera namn med ett kommatecken.
Hej alla! Går i köptankar just nu, och har kollat runt en jäkla massa, men lyckas inte riktigt hitta något. Har kollat mest på dessa 4: ZTE...
Hej, har googlat och sökt, men hittar inget. Undrar om man behöver en sk deodexed ROM för att byta ut framework-res.apk eller om det räcker med...
Hej! Om 4 dagar sticker jag iväg i bilen, tror det är typ 150 mil bort (inom Sverige :o). Iaf, tror jag har samlat nog med mod för att roota...
Hej! Såg precis på min twitter-widget en sjukt häftig och kanske t.o.m användbar sak via pocketnow....
Hejsan! Har moddat ett par apkfiler för att widgetarna ska matcha med varandra. Gillar Smoked Glass-utseendet så det fick bli det :cool: Har...
Tjena! Undrar om det sitter någon rastlös spelutvecklare där ute! Ni kanske har hört talas om platform racing och platform racing 2?...
Tjena Är lite inne på att köpa en tablet (android ofc) och undrar om det finns några tablets som uppfyller dessa krav (har googlat lite, ja):...
Tjenare Installerade i förrgår android-sdk med alla tillbehör (eclipse, JDK osvosv) men nu idag säger mitt kaspersky internet security (2010)...
Tjenare! Har en liten appidé här, borde inte ta alltför många minuter att koda om man kan Java, men jag är för lat för att lära mig o_O Iaf:...
Tjenare! Undrar om det finns någon möjlighet att fixa så att advanced task killer dödar apps direkt man trycker på ikonen i meny-listan? Vet att...