Separera namn med ett kommatecken.
Sådär! Nu funkar mobilen klockrent! Trickdroid funkar asbra verkligen! Oerhört lättad!
HAHA! fan. Okej, nu förstår jag! det var ju inte direkt svårt när jag läste på lite mer. Sorry för min tröghet men tacksomfan för hjälpen! :D
Ursäkta att jag är Världens nybörjare, men har du någon guide till det? jag har sökt men inte hittat något vettigt (enligt mig) Jag vill bara att...
problemet är det att jag inte gjorde en backup... Riktigt segt.
Problemet är det att jag vill återgå till stock. Men det finns ju ingen ruu för nordic/HTC__y13! Tror ni den kommer komma ut? För nu börjar jag...
Hej! Jag är helt ny med android. Satt och lekte lite häromdagen och gjorde en s.k root. Nu är frågan hur får jag tillbaka telefonen till...
Fattar dock inte riktigt, Jag bor också i Örebro och ska såklart hämta min efter 1800 också. Men om man kollar plats så är den ju redan i Örebro?
Fan, det är ju 29:e nu, Vart är mobilen? *drool*
"En avi har skickats till mottagaren per brev Beräknat leveransdatum är 2013-04-29" Läste jag nu. Fint!
Örebronx! Men har inte fått något specifikt ställe att hämta den på! FAN!
"En avi har skickats till mottagaren per brev" Då borde paketet vara framme? Eller?
Tror det kommer stå så över helgen för att sedan skickas och vara påväg under måndag. Tror de flesta (som beställt från halebop och ska få vid...
Fick mail från halebop nyss! "Nu har vi lämnat dina varor till Posten." Var plats 117 i kön om det hjälper någon!
hahaha! Får hoppas på 117 så får båda ;)
Vad menas med en mindre leverans? 1? 3? 100?
Hur många enheter får Halebop in ungefär? Finns det någon siffra? Är nämligen 117 i kön.........