Separera namn med ett kommatecken.
Min Xiaomi mi watch s1 har börjat ställa till det för min telefon. När man ringer (in eller ut) så vägrar telefonen koppla upp sig mot mitt...
När jag vill bifoga filer i olika appar, vanligtvis gmail, kommer valet Nedladdningar upp. Eftersom jag 99 gånger av 100 vill bifoga någon bild...
Brickorna, som visar hur många notiser/mail/meddelanden etc man har i en app visar alltid fel siffra. Den kan visa en fyra i exempelvis WhatsApp,...
I samband med uppdateringen till Pie försvann Always On Display för mig. Den är på i inställningarna, men skärmen är alltid helt svart.
Hej, Sannolikt en väldigt enkel fråga. Jag har precis köpt en Sony SW3, men antar att den här frågan rör operativsystemet och är oberoende av...
Hjälp! Luren kopplar ner wifi hela tiden (står att internetförbindelsen är dålig eller obefintlig) och växlar friskt mellan mina olika nät här...
Hacket som ändrar tangentbord beroende på om pennan är ute eller inte är intressant (finns någon svensk beskrivning här på forumet - jag har inte...
Så, nu har man ju haft luren i tre månader så det är dags att bli lite klumpigare med den. Dags att köpa bumper eller nåt (fast det dräller ju...
Tänkte köpa Samsungs All Share Cast Dongel för att koppla ihop telefonen med TVn. Jag läser på internet att tekniken bygger på Miracast som kommer...